فروش پسته مرغوب ارزان در عراق _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش پسته مرغوب ارزان در عراق

فروش پسته مرغوب ارزان در عراق _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته ایرانی را با درجه کیفی عالی و قیمت های رقابتی در کشور عراق به فروش می رساند.

فروش پسته مرغوب ارزان در عراق

فروش پسته در عراق با توجه به شرایط اقتصادی این کشور با قیمت ارزان و کیفیت مناسب مد نظر تجار می باشد. کشور عراق یکی از بزرگترین مقاصد صادراتی پسته های ایرانی در خاورمیانه به شمار می آید.

صادرات پسته به عراق

تجار عراقی با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور خود و تقاضای بازار ،بیشتر تمایل به خرید پسته های ایران با کیفیت مناسب و قیمت ارزان دارند که در این صورت تجار ایرانی برای فروش پسته در عراق باید از دو روش زیر استفاده نمایند.

۱.ارائه پسته درجه یک با قیمت پایین

۲.ارائه پسته با کیفیت پایین تر و قیمت پایین

استفاده از روش اول در هیچ صورتی برای تجار ایرنی مقرون به صرفه و سود آور نیست. اما روش دوم روشی است که بیشتر تجار ایرانی برای صادرات پسته به عراق از آن استفاده می کنند.

چه نوع پسته های برای صادرات به عراق مناسب است؟

انواع پسته های ایرانی مناسب برای صادرات به عراق عبارتند از:

  1. پسته های خندان طبیعی با انس بالا(سایز ریز): انواع پسته های خندان و ریز شامل پسته فندقی،پسته بادامی و پسته احمد آقایی با انس بالا  می باشد.
  2. انواع پسته آب خندان و مکانیک خندان: ارائه پسته های آب خندان دومین پیشنهاد برای صادرات پسته به عراق است. پسته های آب خندان به پسته هایی می گویند که به دلیل رشد نامناسب دهان آن ها بصورت طبیعی خندان نشده و بسته باقی مانده است. این پسته هارا با روش های مختلف مکانیکی خندان می کنند.
  3. پسته مخلوط خندان و آب خندان: در این روش پسته به قیمت خرید تجار عراقی درصد مشخصی از دو پسته را برای فروش با یکدیگر مخلوط می کنند.

عراق از کشورهای همسایه ایران است و به سبب دارا بودن مرز مشترک با ایران از خریداران عمده پسته های ایرانی محسوب می شود. انواع پسته ارزان قیمت ایرانی به دو شکل زیر به کشور عراق صادر می گردد:

۱.صادرات پسته بسته بندی شده

۲.صادرات پسته فله

فروش پسته به عراق به سبب تزدیکی و هزینه حمل و نقل کم سود بسیار خوبی برای صادر کنندگان دارد و به رشد اقتصادی کشور کمک بسیاری می کند.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تامین کننده و صادر کننده پسته در ایران،آماده ارائه بهترین محصولات با قیمت های فوق العاده به تجار محترم در کشورهای مختلف می باشد.

هم اکنون جهت خرید و صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره با کارشناسان شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

صادرات پسته به عراقفروش پسته ارزان در عراقفروش پسته مرغوب ارزان در عراقفروش پسته مرغوب در عراق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *