صادرات بادام مامایی مرغوب شهرکرد _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات بادام مامایی مرغوب شهرکرد

صادرات بادام مامایی مرغوب شهرکرد _ شرکت بازرگانی شادیز در زمینه فروش و صادرات بادام مامایی شهرکرد در کشور فعالیت می نماید.

صادرات بادام مامایی مرغوب شهرکرد

بادام مامایی از ارقام صادراتی بادام ایرانی است این بادام تنها در استان چهارمحال بختیاری و نواحی حاشیه زاینده رود به صورت عمده تولید می گردد. بادام مامایی مرغوب ترین و بهترین بادام تولید شده در ایران است مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ و چربی بسیار مرغوب می باشد.

بادام مامایی به صورت مغز و با پوست به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد. بیشترین حجم از صادرات بادام مامایی به کشور هند انجام می شود بادام مامایی به کشورهایی نظیر ترکیه،روسیه،کشورهای عربی و هم چنین اروپایی نیز صادر می گردد.

مغز بادام مامایی طعم شیرینی دارد و درصد تلخی آن صفر است از مغز بادام مامایی به صورت خام و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود از بادام مامایی هم چنین در صنایع مختلف دارویی،آرایشی ،بهداشتی و  برای تولید صابون استفاده می شود.

بادام مامایی در ایران به طور کامل شناخته نشده است و از طرفی قیمت بسیار بالایی دارد به همین دلیل مصرف داخلی پایینی دارد و بیش از ۹۰ درصد آن به کشورهای خارجی صادر می گردد.

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است اما مغز آن درشت تر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی در آن بالا است. این بادام خواص تغذیه ای و درمانی بسیار بی نظیری دارد که به تقویت بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف کمک می کند. مصرف بادام مامایی به تقویت حافظه،استحکام استخوان ها،پیشگیری از بیماری های قلبی و دیابت کمک می کند هم چنین تاثیر به سزایی بر تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان ها دارد.

در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

صادرات بادام ماماییصادرات بادام مامایی شهرکردصادرات بادام مامایی مرغوبصادرات بادام مامایی مرغوب شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *