پسته فله در روسیه | فروش عمده پسته ایرانی

پسته فله در روسیه | فروش عمده پسته ایرانی

پسته فله در روسیه | فروش عمده پسته ایرانی _ فروش فله پسته ایرانی در روسیه در انواع احمد آقایی ، فندقی ، بادامی و… با بهترین قیمت توسط مجموعه تولیدی شادیز انجام می‌شود.

پسته فله در روسیه | فروش عمده پسته ایرانی

شرکت شادیز پسته های عمده را در روسیه و عراق تأمین می کند.

کدام پسته در بازار عمده فروشی پسته ایران موجود است؟

پسته یکی از محصولات ایرانی است که عمدتا برای صادرات / واردات به روسیه مورد استفاده قرار می گیرد. انواع ارزان قیمت فندقی ، احمد آقایی و بادامی خریداران زیادی در بازار روسیه دارند.

روسیه یکی از کشورهایی است که حجم زیادی آجیل پسته ایرانی خریداری می کند و مسیر اصلی حمل و نقل آن از بندر انزلی است.

پس از ورود به روسیه از بندر آستاراخان ، مسیر گمرک مقصد آن زمان زیادی طول نمی کشد. در ادامه ، ما جزئیات بیشتری درباره صادرات پسته ایرانی به روسیه و سایر کشورهای مشترک المنافع از جمله قزاقستان و ازبکستان را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پسته برای روسیه و اوکراین

پسته برای روسیه و اوکراین

برای صادرات / واردات پسته به بازار روسیه ، باید نوع پسته ، اندازه و بسته بندی آن را با دقت انتخاب کنید. زیرا بازار پسته در روسیه بسیار گسترده است و محصولات متنوعی را در این بازار تقاضا می کنند.

اما بیشترین حجم سفارشات مربوط به پسته ارزان قیمت است و پسته درجه یک غالباً در کنار محصولات دیگر در حجم بسیار کم موجود است. در این مقاله سعی داریم در مورد صادرات پسته آب خندان یا مکانیک خندان به روسیه بیشتر صحبت کنیم.

در زمان برداشت ، بسیاری از پسته ها وجود دارد که هنوز دهان بسته باقی مانده و باز نیستند. دلیل این امر آن است که مغز پسته آنقدر رشد نکرده است که پوست پسته را شکاف دهد. به همین دلیل ، کل پوسته بسته است.

اکنون یکی از راه های استفاده از این پسته های دهان بسته این است که پس از برداشت با  روش مکانیکی باز شوند. پسته تولید شده با این روش پسته مکانیک خندان (MO) نام دارد و برای بازارهای صادرات / واردات مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع پسته به دو صورت خام و نمکی با درصد بالای نمک در کشورهای CIS موجود است. بسته های خام اغلب در گونی ۵۰ کیلویی قرار دارند. اما پسته شور در کارتن های ۱۰ کیلویی موجود است. انتخاب نوع بسته بندی ، نوع بو دادن و کیفیت محصول باید دقیقاً مطابق با نیاز بازار هدف باشد.

در مورد انتخاب نوع پسته نیز می توانید از مشاوره رایگان واحد فروش شرکت تولید پسته شادیز اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

مرکز فروش فله و عمده پسته ایران

مرکز فروش فله و عمده پسته ایران

 از استانهای مهم تولید پسته در ایران استان کرمان و خراسان به عنوان بزرگترین مرکز تولید پسته ایران به شمار می آیند. در این استان پسته های فندقی ، بادامی و احمد آقایی و.. به صورت حرفه ای و در سطح بسیار بالایی کشت می شوند.

مناطق مختلف این دو استان در حال تولید پسته هستند و بسیاری از پایانه های ضبط پسته در فصل برداشت پسته در حال پردازش این محصولات هستند. پسته این مناطق از نظر کیفیت و قیمت در بازار بسیار رقابتی عمل می کند.. شرکتهای مختلفی در این استان ها در زمینه تولید ، فرآوری و بسته بندی انواع پسته با کیفیت صادراتی فعالیت دارند.

شادیز یکی از شرکت های فعال در این زمینه است که در زمینه تولید پسته  مکانیک خندان (MO ) تخصص دارد. همچنین این شرکت به طور گسترده ای انواع مغز پسته را برای صادرات از ایران تولید می کند. که محصولات خود را مستقیماً به کشور مقصد یا به صورت FOB و CIF در بنادر مختلف ایران و سایر کشورها تحویل می دهد

قیمت پسته مکانیک خندان عمده برای روسیه

قیمت پسته مکانیک خندان عمده برای روسیه

روش های مختلفی برای ارسال پسته از ایران به روسیه وجود دارد. یکی از اصلی ترین و پرترددترین مسیرها بندر انزلی یا آستارا ایران به بندر آستارا خان روسیه است. محموله صادراتی از دریای خزر عبور می کند و مدت آن بسیار کوتاه است.

مسیر دیگر با قطار از طریق قزاقستان است. در صورت وجود امکانات ، ترخیص محصولات در قزاقستان و ارسال آنها به روسیه پس از پرداخت گمرک ، از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

توجه: قزاقستان و روسیه کشورهای مشترک المنافع هستند و کالاهای ترخیص شده در هر یک از این کشورها بدون عوارض مجدد می توانند بین دو کشور منتقل شوند.

انتخاب مسیر و روش تحویل به حجم محصولات بستگی دارد. به این دلیل که واگن ها حداقل مقادیر قابل قبول و مقرون به صرفه برای صادرات از طریق راه آهن را دارند. بنابراین صادرات محموله کم حجم از این مسیر امکان پذیر نیست.

قیمت پسته به پارامترهای مختلف بستگی دارد. و از طرف دیگر ، نوسانات نرخ ارز USD به IRR نیز بر قیمت پسته تأثیر می گذارد. برای دریافت لیست قیمت می توانید با واحد فروش شرکت پسته و خشکبار شادیز تماس بگیرید.

برای خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

پسته

پستهپسته ایرانپسته ایرانیپسته شادیزپسته عمدهپسته عمده در روسیهپسته فلهفروش پستهفروش پسته ایران در روسیهفروش پسته ایرانیفروش پسته ایرانی در روسیهفروش پسته در روسیهفروش پسته عمدهفروش پسته فلهفروش عمده پسته در روسیهفروش فله پسته ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *