صادر کننده انواع پسته ایرانی | عمده فروشی پسته

صادر کننده انواع پسته ایرانی | عمده فروشی پسته

صادر کننده انواع پسته ایرانی | عمده فروشی پسته _ مجموعه پسته و خشکبار شادیز تولید کننده ، عمده فروش و صادر کننده انواع پسته با کیفیت ایرانی است.

صادر کننده انواع پسته ایرانی | عمده فروشی پسته

اگر به دنبال صادر کننده پسته ایرانی هستید ، شرکت شادیز تولید کننده ، عمده فروش و صادر کننده انواع پسته ایرانی است.

بزرگترین صادر کننده پسته در ایران کیست؟ بازار عمده فروشی پسته ایران کجاست؟ برای خرید مستقیم از این مراکز ، چه نکاتی باید در نظر گرفته شود تا یک تجارت سودآور حاصل شود؟

در این مقاله سعی داریم اطلاعات لازم در مورد شرکت های صادر کننده پسته را به شما ارائه دهیم. از طرف دیگر ، ما با انواع پسته ایرانی و کشورهای خریدار آن بیشتر آشنا می شویم. تمام تلاش ما این است که شما اطلاعات لازم را داشته باشید تا بتوانید پسته ایرانی را در حجم بالا صادر کنید. این مقرون به صرفه بوده و علاوه بر آن رضایت مشتریان نهایی را نیز جلب می کند.

مرکز تولید پسته ایرانی

مرکز تولید پسته ایرانی

پسته به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب در مناطق مختلفی از ایران می تواند در حجم زیادی کشت و تولید شود. اما انواع مختلفی از پسته در ایران موجود است که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  1. پسته اکبری
  2. پسته کله قوچی
  3. پسته احمد آقایی
  4. پسته فندقی
  5. پسته بادامی

بیشترین سطح زیر کشت و بزرگترین تولید کننده انواع پسته صادراتی ایران که در بالا ذکر شد در دو استان کرمان و خراسان  است. در این دو استان  محصول بصورت حرفه ای و استراتژیک در دسترس و در دست تولید است. و علاوه بر بازارهای داخل ایران ، خریداران بسیار زیادی در بازارهای صادراتی دارند.

 سایر محصولات کشاورزی مانند زعفران، خرما، زرشک و بادام نیز در بازار این استان ها موجود است.

شهرهای مختلفی در زمینه تولید پسته در مناطق کرمان و خراسان فعال هستند ، اما بیشتر مناطق زیر کشت باغ های پسته در شهرهای رفسنجان، سیرجان، مه ولات و سبزوار  است. در همین راستا ، اگر به دنبال یک صادر کننده پسته ایرانی هستید ، می توانید بزرگترین تولیدکنندگان و عمده فروشان را در این منطقه از کشور پیدا کنید. اما نکته این است که تعداد کمی از این تولیدکنندگان نیز صادرکننده هستند. اما اگر به نوعی صادرکننده ای پیدا کنید که تولید کننده نیز باشد ، به این معنی است که شما یک تامین کننده کامل دارید.

شرکت شادیز | یک صادر کننده پسته ایرانی

شرکت شادیز | یک صادر کننده پسته ایرانی
یکی از شرکت های فعال در زمینه فروش پسته برای صادرات از ایران ، شرکت تولیدی پسته و خشکبار شادیز است.
صادرکنندگان پسته در ایران سعی می کنند بهترین محصولات خود را در بازارهای کشورهای مختلف عرضه کنند ، اما باید توجه داشت که نوع خاصی از پسته برای هر کشور مناسب است. از طرفی نوع مصرف و کاربرد پسته در بازار کشور مقصد نیز در تعیین کیفیت و نوع بسته بندی موثر است.
به عنوان مثال ،کشورهای اروپایی غالبا پسته های درجه یک ایرانی که از نظر بهداشتی کاملا سالم می باشند را خریداری می کنند.  زیرا این کشورها قوانین بسیار سختگیرانه ای در رابطه با بهداشت موارد غذایی دارند.
اخذ گواهی بهداشت محصول به خصوص گواهی آفلاتوکسین از مدارک مورد نیاز برای صادرات پسته به کشورهای اروپایی است.
یا به طور مثال کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس پسته های لوکس و درجه یک ایرانی را خریداری می نمایند اما برای صادرات به این کشورها گواهی بهداشت آفلاتوکسین مورد نیاز نیست.
پسته های ارزان قیمت نیز بیشتر به کشورهایی مانند روسیه، چین، افغانستان، پاکستان و با قزاقستان صادر می گردد.
در واقع ، برای صادرات و واردات پسته ، لازم است پسته را با اطلاعات دقیق از بازار هدف انتخاب ، مرتب و فرآوری کنید تا بهترین محصول با توجه به آن بازار آماده شود.

خرید عمده پسته با قیمت های رقابتی

خرید عمده پسته با قیمت های رقابتی

پسته ایران برای صادرات مناسب می باشد و بیشتر تولید ایران با کیفیت صادراتی و قیمت های رقابتی برای عرضه در بازار های کشور های مختلف به کار می رود.

در کنار انواع پسته معمولا فرآورده های آن نظیر خلال پسته، مغز پسته، پودر پسته و نیز انواع پسته های فرآوری شده مورد استفاده است و برای صادرات مناسب می باشد.

به طور کلی قیمت پسته ایران در مقایسه با اولین تولید کننده پسته دنیا یعنی آمریکا بالاتر است اما با این وجود به دلیل کیفیت و طعم عالی مورد توجه کشورهای مختلفی قرار گرفته است.

برای خرید مستقیم پسته با قیمت رقابتی و منصفانه بسته به کیفیت محصول می توانید با واحد فروش پسته شادیز تماس بگیرید. تا اطلاعات کامل تری در مورد محصولات موجود در اختیار شما قرار دهد.

تماس یا ما

پسته

انواع پستهانواع پسته ایرانیانواع پسته صادراتیپسته ایرانپسته ایرانیپسته شادیزپسته صادراتیپسته صادراتی ایرانپسته عمدهخرید عمده پستهشرکت پسته شادیزصادر کننده انواع پستهصادر کننده پسته ایرانصادر کننده پسته عمدهصادر کننده عمده پستهصادرات پسته ایرانیصادرات عمده پستهعمده پسته ایرانیعمده فروش پستهعمده فروشی پستهفروش انواع پستهفروش پستهفروش عمده پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *