خرید مغز بادام درجه یک _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید مغز بادام

خرید مغز بادام درجه یک _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام درختی تازه و درجه یک را بصورت عمده با قیمت مناسب به فروش می رساند.

خرید مغز بادام

بادام درختی از محبوبترین خشکبار ایرانی است که از مغز آن بصورت خام و شور در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی و درمانی استفاده می شود مغز بادام منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین ها،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن کمک می کند.

مغز بادام میزان چربی بالایی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است چربی موجود در بادام سبب کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون می شود.مصرف بادام باعث پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و دیابت می شود و به بهبود عملکرد مغز نیز کمک می کند مصرف بادام به کاهش وزن در افراد دارای اضافه وزن نیز کمک می کند.

بادام های ایرانی انواع مختلفی دارند که عبارتند از: بادام سنگی،بادام مامایی،بادام ربیع و بادام پوست کاغذی هر یک از انواع بادام بصورت با پوست و بدون پوست در بازار خرید و فروش می شود.

قیمت مغز بادام با توجه به سایز و کیفیت آن تعیین می گردد هر چه سایز مغز بادام بزرگتر باشد و طعم بهتری داشته باشد مرغوبتر است و قیمت بالاتری دارد.

از مغز بادام هم چنین بصورت خلال شده و پودر در تهیه و تزیین انواع غذاها استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام ایرانی را بصورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید کلیه محصولات بصورت خام عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

خرید مغز بادامخرید مغز بادام درجه یکمغز بادام درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *