فروش پسته خاتم یزد _ شرکت خشکبار شادیز

فروش پسته خاتم یزد

سته فروش پسته خاتم یزد _ شرکت خشکبار شادیز انواع پسته مرغوب تولید شده در شهرستان خاتم واقع در استان یزد را به صورت مستقیم به فروش می رساند.

فروش پسته خاتم یزد

شهرستان خاتم یکی از مناطق حاصلخیز در استان یزد است پسته های تولید شده در این شهرستان از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند شادید تا کنون نام پسته خاتم را نشنیده باشد اما به زودی این شهرستان به دلیل تولید انواع پسته با درجه کیفی بسیار بالا شهرت جهانی پیدا می کند.

شهرستان خاتم با توجه به خاک حاصلخیز و منابع آبی خوب محیط مناسبی برای کشت و پرورش محصولات کشاورزی خصوصا پسته است سالانه حدود ۱۶ هزار تن پسته خشک از این شهرستان برداشت می شود و به سایر استان ها و کشورهای خارجی صادر می گردد انواع مختلف پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته بادامی،پسته کله قوچی و پسته فندقی به صورت عمده در این منطقه تولید می گردد  پسته خاتم به گونه ای است که از بسیاری پسته های مشهور ایران مانند پسته رفسنجان و دامغان نیز کیفیت بالاتری دارد.

پسته یکی از معروف ترین انواع خشکبار ایرانی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از پسته به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و از مغز آن به صورت های مختلف در صنایع مختلف شکلات سازی،شیرینی سازی و.. استفاده می شود.

مصرف پسته تاثیر به سزایی بر تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری ها دارد. مهم ترین خاصیت پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود.

مجموعه خشکبار شادیز انواع پسته مرغوب و تازه تولید شده در شهرستان خاتم را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته خاتمپسته خاتم یزدفروش پسته خاتمفروش پسته خاتم یزدفروش پسته یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *