فروش بادام سنگی درجه یک سامان _ بازرگانی شادیز

فروش بادام سنگی درجه یک سامان

فروش بادام سنگی درجه یک سامان _ بازرگانی شادیز بادام سنگی شهرستان سامان را بصورت مستقیم از تولید کننده به خریداران محترم عرضه می نماید.

فروش بادام سنگی درجه یک سامان

شهرستان سامان از بزرگترین قطب های تولید بادام در کشور می باشد. شرایط آب و هوایی و خاک حاصلخیز این منطقه،محیط مناسبی جهت کشت و تولید انواع بادام درختی است. از مهم ترین ارقام بادام تولید شده در سامان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بادام سنگی

بادام مامایی

بادام ربیع

بادام پوست کاغذی محب

بادام شاهرودی

در بین انواع بادام درختی ،بادام سنگی یکی از پر فروش ترین انواع بادام تولید شده در ایران است که هم فروش داخلی و هم صادراتی پر رونقی دارد. دو استان چهار محال بختیاری و استان فارس بزرگترین مراکز تولید کننده بادام سنگی در ایران شناخته می شوند. مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرهای بن و سامان قطب اصلی تولید بادام سنگی در استان چهار محال بختیاری به شمار می آیند.

بادام سنگی سامان فروش بسیار پر رونقی در بازارهای داخلی دارد. فروش صادراتی این محصول بیشتر به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام انجام می شود.به طور کلی بادام سنگی چه به صورت مغز شده و چه با پوست از میزان تقاضای بالایی در بین مصرف کنندگان،خریداران و تجار برخوردار می باشد.

ویژگی های بادام سنگی

بادام سنگی پوست چوبی بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود. برای شکستن این بادام باید از اجسام سنگین مانند سنگ استفاده کرد. به همین دلیل بادام سنگی را به این اسم نامگذاری کرده اند.

مغز بادام سنگی طعم شیرین و چربی بسیار بی نظیری دارد. از مغز بادام سنگی بیشتر به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع روغن گیری استفاده می شود.این نوع بادام علاوه بر کیفیت و طعم عالی،قیمت پایین تری نسبت به سایر انواع بادام دارد به همین دلیل بیشتر به صورت عمده خرید و فروش می شود. کیفیت عالی در کنار قیمت مناسب از مهم ترین ویژگی های این بادام است که سبب افزایش تقاضا برای این محصول شده است.

شرکت بازرگانی شادیز از مجموعه های تجاری فعال در حوزه تولید،فروش و صادرات بادام در ایران به شمار می آید. این مجموعه انواع بادام و مغز بادام ایرانی نظیر بادام سنگی،بادام مامایی،بادام کاغذی و .. را به صورت مستقیم به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

جهت خرید انواع بادام درختی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، با مدیر فروش مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام سنگی

بادام سنگی درجه یک سامانبادام سنگی سامانفروش بادام سنگی درجه یکفروش بادام سنگی درجه یک سامانفروش بادام سنگی سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *