قیمت پسته ی کله قوچی خندان برای آلمان _ شرکت بازرگانی شادیز

قیمت پسته ی کله قوچی خندان برای آلمان

قیمت پسته ی کله قوچی خندان برای آلمان _ شرکت بازرگانی شادیز پسته کله قوچی خندان  و درجه یک را  با قیمت مناسب به کشور آلمان صادر می نماید.

قیمت پسته ی کله قوچی خندان برای آلمان

پسته کله قوچی  از جمله پسته هایی است که از آن بیشتر برای مصارف آجیلی و جهت صادرات به کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپایی مانند آلمان استفاده می شود. کشور آلمان بزرگترین و مهم ترین مقصد صادراتی پسته های ایرانی است. برای صادرات پسته به آلمان بیشتر از پسته ی کله قوچی خندان و پسته فندقی استفاده می شود اما باید توجه کرد که قیمت پسته کله قوچی برای صادرات به آلمان بالاتر از قیمت فروش آن در بازار است.

دلیل اصلی قیمت بالای پسته کله قوچی برای آلمان،آفلاتوکسین است. به صورتی که اگر مقدار آفلاتوکسین موجود در پسته کله قوچی بالاتر از حد مجاز  باشد این پسته در کشور مقصد برگشت داده می شود. که در این صورت دردسرهای بسیاری دارد. به همین دلیل قیمت پسته کله قوچی برای صادرات به آلمان بالاتر از حد بازار است.

همانطور که می دانید کشورهای اتحادیه اروپا در رابطه با بهداشت مواد غذایی وارداتی به کشورشان قوانین بسیار سختگیرانه ای دارند. لذا صادرات پسته به اروپا نیازمند اخذ گواهی های بهداشتی آفلاتوکسین است. صادرات پسته از طریق راه های دریایی و هوایی به کشور آلمان انجام می شود.

مشخصات پسته کله قوچی

این پسته یکی از لوکس ترین و مرغوبترین انواع پسته های صادراتی ایران است و ظاهری بسیار درشت و کروی شکل دارد . پوست استخوانی این پسته دارای رنگ سفید تیره و مغز آن سرخ رنگ است. پسته کله قوچی یکی از خوش طعم ترین پسته های ایرانی است. از این پسته بیشتر برای مصارف آجیلی و مغز پسته استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز،به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های صادر کننده پسته در ایران،مرغوبترین انواع پسته های صادراتی را متناسب با بازار کشور هدف و نیاز مشتری تهیه کرده و به کشورهای مختلف دنیا صادر می نماید.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات محصول هم چنین دریافت قیمت ها  با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته کله قوچی

پسته کله قوچی خندان برای آلمانقیمت پسته کله قوچیقیمت پسته کله قوچی برای آلمانقیمت پسته ی کله قوچی خندان برای آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *