فروش بادام و مغز بادام ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز

فروش بادام و مغز بادام

فروش بادام و مغز بادام ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز انواع بادام و مغز بادام درجه یک و مرغوب ایرانی را به صورت عمده و بدون واسطه به فروش می رساند.

فروش بادام و مغز بادام ایرانی

بادام از محبوب ترین انواع خشکبار و عضو ثابت آجیل های ایرانی است بادام های ایرانی طعم و کیفیت بسیار عالی دارند انواع مختلف بادام درختی در ایران عبارتند از: بادام سنگی،بادام مامایی،بادام ربیع و بادام پوست کاغذی. هر یک از انواع بادام خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارند و به صورت مغز و با پوست در بازار خرید و فروش می شود.

بادام های ایرانی بر خلاف بادام های ترا ریخته خارجی کاملا ارگانیک و طبیعی می باشند و هیچ گونه تغییر ژنتیکی در آن ها ایجاد نشده است امروزه با شناخته شدن مضرات بادام های ترا ریخته استقبال مرم از مصرف مواد غذایی سالم افزایش پیدا کرده است بادام های خارجی ظاهر و قیمت مناسب تری نسبت به بادام های ایرانی دارند اما این ظاهر زیبا حاصل تغییرات ژنتیکی در آن ها است که سبب بروز بیماری های جسمی و روحی در افراد می شود.

مغز بادام حاوی انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که از املاح ضروری برای سلامت بدن به شمار می رود مغز بادام چربی بسیار فراوانی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است البته چربی موجود در بادام از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول بد خون می شود.

از مغز بادام به صورت خام و شور در انواع آجیل ها و در تهیه و تزیین کیک ها و دسرها استفاده می شود مصرف بادام سبب استجکام استخوان ها و دندان ها،افزایش نیروی جنسی،بهبود عملکرد مغز،کاهش وزن و تقویت معده و قلب می شود.

شرکت خشکبار شادیز انواع بادام با پوست و مغز بادام تازه ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده و با مناسب ترین قیمت به خریداران عزیز عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

بادام و مغز بادامبادام و مغز بادام ایرانیفروش بادام ایرانیفروش بادام و مغز بادامفروش مغز بادام ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *