فروش پسته کله قوچی خندان به صورت عمده _ بازرگانی شادیز

فروش پسته کله قوچی خندان

فروش پسته کله قوچی خندان به صورت عمده _ بازرگانی شادیز پسته کله قوچی خندان و درجه یک را با مناسب ترین قیمت در سراسر کشور به فروش می رساند.

فروش پسته کله قوچی خندان به صورت عمده

پسته کله قوچی یکی از پر فروش ترین و یکی از بهترین ارقام پسته در ایران شناخته می شود. این نوع پسته از حجم تولید نسبتا بالایی در کشور برخوردار است. پسته کله قوچی پس از پسته اکبری لوکس ترین پسته ایرانی است و میزان تقاضای بالایی در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

پسته کله قوچی مانند پسته فندقی از خانواده پسته های گرد است و طعم بسیار خاص و دلپذیری دارد. این نوع پسته در نقاط مختلف ایران از جمله استان کرمان و شهرستان رفسنجان تولید می گردد. انس پسته کله قوچی پایین است و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن می باشد. مغز پسته کله قوچی دارای رنگ سرخ تیره و پوست استخوانی آن سفید کدر است.

از پسته کله قوچی به دلیل درشتی،خندانی و طعم خوب بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود. مغز این نوع پسته از سایر پسته های دیگر مانند فندقی،بادامی و احمد آقایی درشت تر و تنه دار تر می باشد به همین دلیل از محبوبیت خاصی در بین بازرگانان ایرانی برخوردار است.

صادرات پسته کله قوچی به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس مانند امارات،کویت،قطر،عمان و .. انجام می شود. پسته کله قوچی در انواع و انس های مختلف در بازار خرید و فروش می شود. نوع دستچین و خندان پسته کله قوچی لوکس ترین نوع آن جهت فروش در بازارهای داخلی و بین المللی است.

پسته کله قوچی پس از پسته فندقی بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته کله قوچی خندان و مرغوب ایرانی را به صورت عمده و بی واسطه به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

هم اکنون جهت سفارش محصول و استعلام قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva@gmail.coئ

www.shadizva.ir

 

پسته کله قوچی

پسته کله قوچی خندانفروش پسته کله قوچی به صورت عمدهفروش پسته کله قوچی خندانفروش پسته کله قوچی خندان عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *