خرید پسته کله قوچی صادراتی _ بازرگانی شادیز

خرید پسته کله قوچی صادراتی

خرید پسته کله قوچی صادراتی _ بازرگانی شادیز انواع پسته کله قوچی صادراتی را به صورت مستقیم و در تناژهای بالا به فروش می رساند.

خرید پسته کله قوچی صادراتی

پسته کله قوچی به عنوان یکی از محصولات صادراتی ایران طرفداران بیشماری در بازارهای خارجی دارد. این نوع پسته در مناطق مختلف ایران از جمله استان کرمان و خراسان به صورت عمده تولید می گردد.

بیشترین حجم پسته کله قوچی از ایران به کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس انجام می شود. کشورهای ثروتمند عربی بیشتر نوع خندان و درجه یک پسته کله قوچی را از ایران خریداری می نمایند. کشورهای عربی به عنوان بزرگترین خریداران پسته ایرانی جزو کشورهای کیفیت محور به شمار می روند. این کشورها به دلیل نداشتن محدودیت اقتصادی بیشتر پسته های لوکس ایرانی مانند پسته اکبری و کله قوچی را خریداری می نمایند.

مشخصات پسته کله قوچی

پسته کله قوچی مانند پسته فندقی از خانواده پسته های گرد است و ظاهری کروی مانند و درشت دارد. پوست استخوانی این پسته سفید کدر و مغز آن دارای رنگ سرخ تیره است. انس پسته کله قوچی پایین است و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن می باشد. پسته کله قوچی هم چنین یکی از خوش طعم ترین پسته های تولید شده در ایران به شمار می آید.

از پسته کله قوچی بیشتر جهت مصارف آجیلی و برای صادرات به کشورهای لوکس پسند عربی مانند امارات،لبنان،کویت،قطر و .. استفاده می شود. از این رو تامین پسته کله قوچی درجه یک به صورت دست اول و بی واسطه امری مهم است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته کله قوچی صادراتی را به صورت تناژی با تضمین قیمت و کیفیت به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

هم اکنون می توانید جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مشاورین مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته کله قوچی

پسته کله قوچی صادراتیخرید پسته صادراتی کله قوچیخرید پسته کله قوچی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *