مرکز فروش پسته اکبری _ کله قوچی برای عمان و قطر _ شرکت شادیز

مرکز فروش پسته اکبری _ کله قوچی برای عمان و قطر

مرکز فروش پسته اکبری _ کله قوچی برای عمان و قطر _ شرکت شادیز از بزرگترین مراکز ارائه انواع پسته بصورت مستقیم و تناژی در ایران به شمار می آید.

مرکز فروش پسته اکبری _ کله قوچی برای عمان و قطر

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تامین کننده پسته در ایران،انواع پسته صادراتی را با تضمین قیمت و کیفیت به مشتریان عرضه می نماید.

کشور ایران به عنوان بزرگترین کشور تولید کننده و صادر کننده پسته در جهان شناخته می شود. پسته های ایرانی به دلیل تنوع بالا و طعم عالی به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردند. عمده صادرات پسته از ایران به کشورهای همسایه اطراف انجام می شود. کشورهای عمان و قطر از جمله بزرگترین خریداران پسته از ایران می باشند.

این دو کشور جزو کشورهای عربی ثروتمند به شمار می روند و بیشتر پسته های لوکس مانند پسته های اکبری و پسته کله قوچی دستچین را خریداری می نمایند.

پسته های ایرانی انواع مختلفی دارند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

پسته اکبری

پسته کله قوچی

پسته احمد آقایی

پسته فندقی

پسته بادامی

پسته های ایرانی در مناطق مختلف ایران از جمله استان های کرمان،خراسان،یزد،فارس،سمنان،قزوین و.. تولید می گردند. در این بین استان کرمان قدیمی ترین و بزرگترین استان تولید کننده پسته در ایران شناخته می شود که پسته این منطقه در دنیا معروف است.

فروش پسته در قطر و عمان

کشورهای ثروتمند عربی از بزرگترین خریداران پسته های ایرانی محسوب می شوند. پسته ایران به دلیل تنوع بالا هم چنین کیفیت و طعم عالی طرفداران بسیاری در نقاط مختلف دنیا دارد.

کشور های عمان و قطر جزو خریداران کیفیت محور پسته های ایرانی هستند. این کشورها به دلیل نداشتن محدودیت قیمتی اکثرا پسته های لوکس و گران قیمت را از ایران خریداری می نمایند از این رو فروش پسته در این دو کشور مورد توجه بازرگانان و تجار می باشد.

فروش پسته کله قوچی و اکبری

این دو نوع پسته جزو پسته های لوکس و با ارزش ایرانی به شمار می آیند و از میزان تقاضای بالایی در جهان برخوردار می باشند. پسته اکبری و کله قوچی از نظر تجاری ارزش بسیار بالایی دارند و توسط مراکز و شرکت های متعدد در ایرن به بازار عرضه می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته لوکس صادراتی را در تناژهای بالا و بدون واسطه به خریداران عرضه می نماید . مجموعه شادیز آماده همکاری با تمام خریداران در نقاط مختلف می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

Uncategorized @faپسته

فروش پسته اکبری و کله قوچی برای عمان و قطرفروش پسته در قطر و عمانفروش پسته کله قوچی و اکبریمرکز فروش پسته اکبری _ کله قوچی برای عمان و قطرمرکز فروش پسته اکبری و کله قوچیمرکز فروش پسته برای عمان و قطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *