قیمت فروش مغز پسته در ترکیه _ بازرگانی شادیز

قیمت فروش مغز پسته در ترکیه

قیمت فروش مغز پسته در ترکیه _ بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته درجه یک ایرانی را با قیمت مناسب به کشور ترکیه صادر می نماید.

قیمت فروش مغز پسته در ترکیه

قیمت مغز پسته در ترکیه به عنوان یکی از پر متقاضی ترین محصولات ایرانی در این کشور،از اهمیت بالایی برای تجار برخوردار می باشد.انواع پسته های ایرانی نظیر پسته اکبری،کله قوچی،احمد آقایی،فتدقی و مغز پسته آن ها از فروش پر رونقی در کشور ترکیه برخوردار می باشد.

قیمت مغز پسته در ترکیه تاثیر مستقیمی بر میزان صادرات این محصول به کشور ترکیه دارد. چرا که ترکیه از کشورهای قیمت محور پسته و مغز پسته های ایرانی است. تجار این کشور بیشتر به دنبال خرید محصول با مناسب ترین قیمت هستند.

برای دستیابی به محصول با کیفیت و قیمت مناسب، بهترین روش تهیه محصول از تولید کننده اصلی است که مجموعه شادیز این امکان را برای مشتریان فر اهم ساخته است.

فروش مغز پسته در ترکیه

ترکیه از کشورهای همسایه ایران و یکی از مهم ترین مقاصد صادراتی محصولات ایرانی از جمله پسته است. این کشور یکی از بزرگترین مصرف کنندگان مغز پسته در دنیا است. ترکیه از جمله کشورهای توریستی و گردشگری به شمار می رود به همین دلیل مصرف پسته به خصوص مغز پسته در این کشور از رونق بالایی برخوردار می باشد.

کشور نرکیه صنایع شیرینی پزی بسیار فراوانی دارد و مغز پسته کاربرد فراوانی در تولید انواع شیرینی ها مانند باقلوا و .. در این کشور دارد. با وجود اینکه کشور ترکیه خود یکی از کشورهای تولیدکننده پسته محسوب می شود اما پسته تولیدی این کشور جوابگوی مصرف داخلی آن نیست. از همین رو تجار ترکیه ای اقدام به خرید پسته از کشور ایران می نمایند.

انواع مغز پسته صادراتی به ترکیه

کشور ترکیه اکثرا مغز پسته کشیده و گلدار احمد آقایی و مغز پسته سبز و ارزان قیمت را از ایران خریداری می نماید. انواع مغز پسته ایران با توجه به بازار مصرفی کشور هدف به مناطق مختلف دنیا مانند ترکیه،آلمان،ایتالیا،اسپانیا،هند و.. صادر می گردد.

مغز پسته به دو منظور به کشور ترکیه صادر می گردد.

۱.به جهت مصرف در بازار داخلی برای استفاده در صنایع شیرینی پزی و…

۲. جهت بسته بندی و صادرات مجدد آن به سایر کشورها

تولید کنندگان اصلی مغز پسته در ایران ترمینال های ضبط پسته در شهرهای تولید کننده پسته می باشند. شرکت بازرگانی شادیز با دارا بودن چندین ترمینال ضبط پسته انواع پسته و مغز پسته ایرانی را به تمام خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

Uncategorized @fa

انواع مغز پسته صادراتی به ترکیهفروش مغز پسته در ترکیهقیمت فروش مغز پسته در ترکیهقیمت مغز پسته در ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *