بازار فروش عمده بادام پوست کاغذی _ شرکت بازرگانی شادیز

بازار فروش عمده بادام پوست کاغذی

بازار فروش عمده بادام پوست کاغذی _ شرکت بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین بازار فروش بادام کاغذی درجه یک در ایران شناخته می شود.

بازار فروش عمده بادام پوست کاغذی

شرکت بازرگانی شادیز از جمله شرکت های تامین کننده انواع بادام کاغذی و سایر انواع بادام ایرانی به صورت مستقیم و بدون واسطه در ایران می باشد. شما می توانید جهت خرید مرغوبترین انواع بادام ایرانی از جمله بادام پوست کاغذی با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

فروش عمده بادام پوست کاغذی به عنوان یکی از مرغوبترین بادام های ایرانی از رونق بالایی برخوردار است. بادام پوست کاغذی نمونه ای لوکس از خشکبارهای ایرانی است. از این بادام به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود.

مشخصات و ویژگی های بادام پوست کاغذی

بادام پوست کاغذی بر خلاف سایر انواع بادام پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی می توان آن را با فشار دو انگشت شکست. بادام پوست کاغذی با نام های بادام محب،بادام سفید و بادام نجف آبادی نیز می شناسند. بیشترین حجم بادام کاغذی در استان چهار محال بختیاری و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان های بن و سامان تولید می گردد.

این نوع بادام مغز بسیار ترد،طعم شیرین و ارزش غذایی بالایی دارد. از این رو می توان از آن به عنوان یک میان وعده سالم نیز استفاده کرد. از مزیت های اصلی این بادام درصد بالای مغز به پوست آن است. میزان مغز بادام کاغذی از بادام ربیع و بادام مامایی نیز بیشتر است.

پوست نازک و خدادادی این بادام سبب استفاده آسان از مغز آن و مانع از نفوذ آلودگی و تازه ماندن مغز بادام می شود. از طرفی نیز شرایط انبارداری آن بسیار سان است. زمان ماندگاری بادام کاغذی نسبت به انواع مغز بادام نیز بیشتر است.

علاوه بر پوست نازک و کیفیت بالا، این بادام قیمت مناسب و متعادلی با سطح درآمد خانواده های ایرانی دارد به همین جهت مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.

مشتریان عزیز می توانند این محصول را در هر حجمی و در کوتاه ترین زمان ممکن از این مرکز خریداری نمایند.

هم اکنون جهت خرید محصول و استعلام محصولات با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام پوست کاغذی

بازار فروش بادام پوست کاغذیبازار فروش عمده بادام پوست کاغذیفروش عمده بادام پوست کاغذیویژگی های بادام پوست کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *