فروش عمده انواع پسته سیرجان _ بازرگانی شادیز

فروش عمده انواع پسته سیرجان

Many pistachios, may be used as background


فروش عمده انواع پسته سیرجان _ بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک سیرجان را به صورت مستقیم و بی واسطه در حجم های بالا به فروش می رساند.

فروش عمده انواع پسته سیرجان

فروش عمده پسته سیرجان به منظور صادرات از رونق بالایی در بازار برخوردار می باشد. انواع پسته فندقی،اکبری،کله قوچی،و احمد آقایی سیرجان با بهترین قیمت و کیفیت در شرکت بازرگانی شادیز به خریداران عرضه می گردد.

شهر سیرجان یکی از قطب های بزرگ تولید پسته در استان کرمان به شمار می رود. این منطقه به سبب برخورداری از آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب ،محیط مناسبی جهت تولید و پرورش انواع پسته است. پسته سیرجان از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد به همین جهت میزان تقاضای بالایی دارد.

انواع پسته درجه یک سیرجان عبارتند از:

پسته فندقی

پسته کله قوچی

پسته اکبری

پسته احمد آقایی

سطح باغات این شهر به بیش از ۲۸۰۰۰ هکتار می رسد. به دلیل حجم بالای تولید پسته، در این منطقه خرید و فروش انواع پسته از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد.

پسته تولید شده در شهرستان سیرجان به دلیل کیفیت بسیار بالا،علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای متعدد خارجی نیز صادر می گردد.بهترین روش جهت خرید انواع پسته سیرجان با قیمت و کیفیت مناسب،خرید مستقیم از تولیدکنندگان این محصول در سیرجان است که مجموعه شادیز این امکان را برای مشتریان فراهم ساخته است.

شرکت بازرگانی شادیز از طریق ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان اصلی و دارا بودن چندین ترمینال ضبط پسته،انواع پسته مرغوب سیرجان را به صورت مستقیم به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

مجموعه شادیز همواره آماده همکاری با تولیدکنندگان،خریداران و تجار محترم می باشد.در صورت تمایل به خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

انواع پسته سیرجانفروش انواع پسته سیرجانفروش عمده انواع پسته سیرجانفروش عمده پسته سیرجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *