فروش صادراتی مغز بادام مامایی _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش صادراتی مغز بادام مامایی

فروش صادراتی مغز بادام مامایی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام مامایی صادراتی را به صورت تناژی و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

فروش صادراتی مغز بادام مامایی

مغز بادام مامایی به عنوان یکی از محصولات صادراتی از فروش خوبی در بازارهای خارجی برخوردار می باشد. انواع مغز بادام درختی در ایران تولید می گردد که از آن ها بیشتر برای مصارف داخلی استفاده می شود به جز مغز بادام مامایی که بیش از ۸۰ درصد آن به کشورهای متعدد خارجی صادر می گردد.

بادام مامایی تجاری ترین نوع بادام درختی تولید شده در ایران است. این بادام پوست بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود از این رو بیشتر به صورت شکسته شده و مغز بادام در بازار به فروش می رسد. مهم ترین مزیت بادام مامایی نسبت به سایر انواع بادام در درجه اول طعم بسیار عالی و پس از آن رنگ مغز آن است. این بادام هم چنین درصد مغز  و میزان دوقلویی بالایی دارد.

مهم ترین ویژگی های مغز بادام مامایی عبارتند از:

طعم عالی

رنگ روشن

ارزش غذایی بالا

چربی فراوان

درصد مغز بالا

درصد دوقلویی بالا

مناسب جهت صادرات

مغز بادام مامایی به سایزهای مختلفی تقسیم می شود و معمولا آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۴۰ تایی تقسیم می کنند. قیمت مغز بادام مامایی نیز با توجه به سایز و کیفیت آن محاسبه می گردد. هر چه مغز بادام درشت تر باشد مرغوبتر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

صادرات مغز بادام مامایی

مغز بادام مامایی به کشورهای مختلف خارجی از جمله هند،ترکیه،روسیه و کشورهای اروپایی و عربی صادر می گردد. کشور هند بزرگترین خریدار بادام مامایی از ایران است. بادام مامایی با نام بادام مامرا در هند شناخته می شود.

بادام مامایی بیشتر در استان چهار محال بختیاری و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان تولید می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام مامایی را به صورت مستقیم و بدون واسطه با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران محترم عرضه می نماید.

جهت سفارش محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

صادرات مغز بادام ماماییفروش صادراتی بادام ماماییفروش صادراتی مغز بادامفروش صادراتی مغز بادام ماماییفروش مغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *