تامین کننده بادام محب شهرکرد _ شرکت بازرگانی شادیز

تامین کننده بادام محب شهرکرد

تامین کننده بادام محب شهرکرد _ شرکت بازرگانی شادیز از بزرگ ترین شرکت های تامین کننده بادام محب بصورت تناژی با قیمت مناسب در ایران می باشد.

تامین کننده بادام محب شهرکرد

بادام محب شهرکرد یکی از با کیفیت ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است. این نوع بادام پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت قابل شکستن است. بادام محب با نام بادام پوست کاغذی و بادام سفید نیز در کشور شناخته می شود.

بیشترین حجم از تولید بادام محب در کشور متعلق به استان چهار محال بختیاری است. بادام محب در دیگر مناطق ایران مانند استان اصفهان،کرمان و فارس نیز تولید می گردد. از مزیت های مهم این بادام می توان به درصد مغز به پوست بسیار بالا و قیمت متعادل آن اشاره کرد. میزان مغز بادام محب از بادام مامایی و بادام ربیع نیز بیشتر است.

مغز بادام محب طعم شیرین و خواص تغذیه ای بسیار بالایی دارد. خرید و فروش بادام محب اغلب با پوست انجام می شود. از بادام محب به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و تنقلات استفاده می شود.

بادام محب نمونه ای لوکس از بادام های ایرانی جهت پذیرایی از مهمانان و گزینه ای ایده آل برای صادرات به صورت عمده می باشد. بادام محب میزان تقاضای بالایی هم در داخل کشور و هم از سوی کشورهای خارجی دارد. صادرات بادام محب به کشورهایی نظیر ترکیه،روسیه،کشورهای عربی و .. انجام می شود.

بادام محب با بالاترین درجه کیفی در شهرکرد تولید می گردد و به صورت خام یا با فرآوری های مختلف به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

شرکت شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده بادام در کشور، عمده بادام محب شهرکرد را به صورت مستقیم برای مشتریان تامین می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش این محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

www.shadizva.ir

بادام محب

بادام محب شهرکردتامین بادام محبتامین کننده بادام محبتامین کننده بادام محب شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *