فروش بادام محب درجه یک شهرکرد _ بازرگانی شادیز

فروش بادام محب درجه یک شهرکرد

فروش بادام محب درجه یک شهرکرد _ بازرگانی شادیز بادام محب پوست کاغذی شهرکرد را بصورت مستقیم، با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می رساند.

فروش بادام محب درجه یک شهرکرد

بادام محب شهرکرد یکی از بهترین بادام های ایرانی است و طرفداران بیشماری دارد. به همین جهت شرکت شادیز فروش بادام محب را در راس فعالیتهای تجاری خود قرار داده است. مشتریان گرامی می توانند بادام محب و سایر انواع بادام ایرانی نظیر بادام سنگی،مامایی،ربیع و .. را بصورت مستقیم از این مجموعه خریداری نمایند.

بادام محب شهرکرد

بادام محب نمونه ای خاص و مرغوب از انواع بادام درختی تولید شده در ایران است.بیشترین حجم این بادام در استان چهار محال بختیاری و شهرکرد تولید می گردد. این بادام با نام های بادام پوست کاغذی و بادام سفید نیز در بازار شناخته می شود. بادام محب به سبب داشتن پوست نازک،طعم کیفیت عالی همچنین قیمت متعادل متقاضیان بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد.

این نوع بادام مغز بسیار ترد،طعم شیرین و ارزش غذایی فراوانی دارد. از بادام محب بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و تنقلات و به عنوان یک میان وعده سالم و مغذی می توان استفاده کرد.

از دیگر مزیت های این بادام درصد بالای مغز به پوست آن است که سبب شهرت هر چه بیشتر آن شده است. پوست نازک بادام محب مانع نفوذ آلودگی به بادام و حفظ تازگی مغز بادام می شود از این رو زمان ماندگاری بالایی دارد.

صادرات بادام محب

بادام محب یک محصول فانتزی و دوست داشتنی است که علاوه بر فروش داخلی عالی،مشتریان بسیاری در کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی دارد. از مهم ترین کشورهای خریدار بادام محب ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

روسیه

ترکیه

دبی

ارمنستان

عراق

پاکستان

آلمان

و..

در صورت تمایل به خرید،فروش و صادرات این محصول هم چنین دریافت قیمت های روز می توانید با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام محب

بادام محب درجه یک شهرکردبادام محب شهرکردفروش بادام محب درجه یک شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *