خرید و صادرات پسته اکبری بصورت عمده _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید و صادرات پسته اکبری

خرید و صادرات پسته اکبری بصورت عمده _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته اکبری را بصورت عمده به خریداران داخلی و خارجی ارائه می نماید.

خرید و صادرات پسته اکبری بصورت عمده

خرسید پسته اکبری بصورت عمده اغلب جهت مصارف آجیلی و برای صادرات به کشورهای خارجی صورت می گیرد. پسته اکبری درشت ترین و لوکس ترین پسته صادراتی تولید شده در ایران است.

پسته اکبری مانند پسته احمد آقایی و بادامی از خانواده پسته های کشیده است و با نام تجاری super long pistachio در بازارهای جهانی شناخته می شود. پسته اکبری دارای پوست استخوانی کرم رنگ و مغز بسیار خوش طعمی است. پسته اکبری به عنوان پسته ی آجیلی در بازار به فروش می رسد. این پسته در دو نوع یک بر چاک و دوبر چاک در بازار موجود می باشد.

انس پسته اکبری پایین است و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن است. پسته اکبری یکی از با ارزش ترین پسته های تجاری ایران است و از نظر اقتصادی نیز قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع پسته دارد. با کیفیت ترین پسته اکبری تولید شده در ایران متعلق به استان کرمان و رفسنجان است.

صادرات پسته اکبری

همانطور که گفتیم پسته اکبری بالاترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد از همین رو بیشتر در ایران و چندین کشور خارجی مصرف می شود. کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس از جمله بزرگترین خریداران پسته اکبری به شمار می آیند.

کشورهای عربی جزو کشورهای کیفیت محور و ثروتمند  هستند و به دلیل نداشتن محدودیت اقتصادی بیشتر پسته های لوکس ایرانی مانند پسته اکبری و کله قوچی را خریداری می کنند.

پسته اکبری برای صادرات به کشورهای اروپایی مناسب نیست زیرا پسته اکبری به دلیل دیر رس بودن مدت زمان طولانی تری نسبت به دیگر انواع پسته بر روی درخت باقی می ماند از این رو احتمال آلوده شدن به قارچ آفلاتوکسین در آن بالا می رود. کشورهای اروپایی حساسیت بسیار بالایی نسبت به بهداشت مواد غذایی دارند از این رو پسته اکبری برای صادرات به کشورهای اروپایی مناسب نمی باشد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته اکبری را با بالاترین درجه کیفی و مناسبترین قیمت به خریداران محترم عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و صادرات محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته اکبری

حرید پسته اکبری بصورت عمدهخرید و صادرات پستهخرید و صادرات پسته اکبریصادرات پسته اکبری بصورت عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *