خرید پسته فندقی خام دامغان _ شرکت خشکبار شادیز

خرید پسته فندقی خام دامغان

خرید پسته فندقی خام دامغان _ شرکت خشکبار شادیز پسته فندقی خام و با کیفیت دامغان را با قیمت مناسب همراه با تخفیف ویژه به فروش می رساند.

خرید پسته فندقی خام دامغان

پسته فندقی یکی از معروف ترین و پر فروش ترین انواع پسته های ایرانی است. پسته فندقی بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است. شهرستان دامغان یکی از قطب های مهم تولید پسته در استان سمنان است انواع پسته های تجاری از جمله پسته فندقی به صورت عمده در این منطقه تولید می گردد. پسته فندقی دامغان یکی از پر متقاضی ترین پسته های ایرانی است. این پسته از ارثقم کوچک پسته به شمار می آید و ظاهری گرد و کروی دارد.

ویژگی های پسته فندقی

پسته فندقی مغز بسیار خوش طعم،ظاهر زیبا،چربی زیاد و هم چنین.م قیمت پایین تری نسبت به سایر انواع پسته دارد به همین دلیل همواره از بازار خرید و فروش پر رونقی برخوردار است. از پسته فندقی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و از مغز آن در صنایع مختلف ماند شیرینی پزی و.. استفاده می شود. انس پسته فندقی بالا است و تعداد دانه بیشتری در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن می باشد. صادرات پسته فندقی بیشتر به کشورهایی هم چون چین،روسیه،ویتنام،عراق و.. که از کشورهای قیمت محور هستند انجام می شود.

پسته فندقی در انواع پسته فندقی دستچین یا توچین،پسته فندقی خندان،پسته فندقی آب خندان و پسته فندقی دهن بست در بازار خرید و فروش می شود. پسته فندقی تنها پسته ای است که توانایی رقابت با پسته های آمریکایی را دارد زیرا قیمت آن به قیمت جهانی پسته بسیار نزدیک است.اهمیت پسته فندقی به گونه ای است که قیمت آن بر قیمت سایر انواع پسته تاثیر گذار است.

مشتریان و تجار گرامی می توانند مرغوب ترین پسته تولید شده در دامغان را به صورت عمده و با قیمت مناسب از طریق این مجموعه خریداری نمایند. کلیه محصولات به صورت مستقیم و خام عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته فندقی خام دامغانپسته فندقی دامغانخرید پسته خام دامغانخرید پسته فندقی خام دامغانخرید پسته فندقی دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *