خرید بادام با کیفیت سامان _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید بادام با کیفیت سامان

خرید بادام با کیفیت سامان _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع بادام درختی مرغوب سامان را به صورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عرضه می نماید.

خرید بادام با کیفیت سامان

منطقه سامان یکی از قطب های بزرگ تولید بادام درختی در شهرکرد است. این شهرستان از مناطق حاشیه زاینده رود است که به دلیل برخورداری از آب و هوای خوب و خاک حاصلخیز مکان مناسبی جهت کشت و پرورش بادام است. انواع بادام درختی تولید شده در منطقه سامان عبارتند از:

بادام سنگی

بادام مامایی

بادام پوست کاغذی

بادام ربیع

بادام های تولید شده در سامان از نظر کیفیت،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشند و همواره متقاضیان بسیاری هم در داخل کشور و هم از سوی کشورهای خارجی دارد. انواع بادام سامان به صورت مغز و با پوست به کشورهای مختلف نظیر هند،ترکیه،روسیه،کشورهای عربی و کشورهای اروپایی صادر می گردد.

شهر سامان پتانسیل بالایی جهت تولید و عرضه بادام در کشور دارد و همواره از آن به عنوان یکی از بزرگ ترین قطب های تولید کننده بادام در کشور یاد می شود. مراکز بسیاری در کشور وجود دارند که انواع بادام سامان را به صورت عمده و خرده به خریداران عرضه می نماید. شرکت بازرگانی شادیز یکی از شرکت های تامین کننده بادام درختی به خصوص بادام سامان در کشور است. اما محصولات این مجموعه به صورت مستقیم از تولید کننده و بدون واسطه به مشتریان ارائه می گردد.

بادام یکی از مقوی ترین و محبوب ترین انواع آجیل ها است که به دلیل دارا بودن خواص مغذی و املاح معدنی فراوان از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. بادام منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند.

خواص تغذیه ای و دارویی بادام

استحکام استخوان ها و دندان ها

پیشگیری از پوکی استخوان

تقویت سیستم ایمنی بدن

تقویت معده

پیشگیری از دیابت

تقویت و سلامت قلب

تقویت حافظه

پیشگیری از آلزایمر

تقویت پوست و مو

جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

بادام با کیفیت سامانبادام سامانخرید بادام با کیفیت سامانخرید بادام سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *