فروش پسته صادراتی در رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش پسته صادراتی در رفسنجان

Salth pistachios on the wooden table, selective focus


فروش پسته صادراتی در رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک و صادراتی تولید شده در رفسنجان را به صورت عمده به فروش می رساند.

فروش پسته صادراتی در رفسنجان

پسته رفسنجان از مرغوب ترین و بهترین پسته های تولید شده در کشور است. شهرستان رفسنجان مهم ترین قطب تولید پسته در استان کرمان است. این شهرستان با برخورداری از آب و هوای خوب و ارتفاع مناسب از سطح دریا محل مناسبی جهت کشت و پرورش پسته است. انواع مختلف پسته های تجاری نظیر پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی به صورت عمده و با درجه کیفی بالا در این منطقه تولید می شود. پسته های تولید شده در رفسنجان علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف دنیا از جمله کشورهای اروپایی،کشورهای عربی،کشورهای آسیایی و حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد.

مهم ترین ویژگی پسته رفسنجان ظاهر لوکس و طعم بسیار عالی آن است که سبب افزایش تقاضای آن شده است. پسته رفسنجان برندی معروف و شناخته شده در بازارهای جهانی است که از آن به عنوان مرغوب ترین پسته ایران یاد می شود.

علاوه بر کیفیت محصول، حجم تولید نیز در این منطقه بسیار بالا است به صورتی که اکثر تجار ایرانی عمده پسته مورد نیاز خود را از این شهرستان تامین می نمایند. البته در بیشتر موارد این امر توسط چندین واسطه با تولید کننده اصلی صورت می پذیرد. همانطور که می دانید افزایش واسطه ها تاثیر منفی بر قیمت و کیفیت محصول دارد. به همین جهت مجموعه بازرگانی خشکبار شادیز به واسطه همکاری با تولید کنندگان معتبر در رفسنجان محصولات مورد نیاز خریداران را به صورت مستقیم و بدون واسطه برای آن ها تامین می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

فروش پسته در رفسنجانفروش پسته رفسنجانفروش پسته صادراتی در رفسنجانفروش پسته صادراتی رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *