گردوی جغتای _خرید و فروش گردو خراسان

گردوی جغتای

گردوی جغتای _خرید و فروش گردو خراسان بصورت عمده در این مجموعه انجام می شود گردوی شهرستان جغتای از مرغوب ترین گردو های استان خراسان می باشد.

گردوی جغتای

شهرستان جغتای واقع در غرب استان خراسان از مناطق گردو خیز ایران است .حدود ۸۰۵ هکتار باغ گردو در این منطقه وجود دارد. محصول گردوی این شهرستان از مرغوب ترین نوع گردو در استان خراسان است .بیشترین ارقام کشت شده در شهرستان جغتای شامل گردوی محلی و ارقام جدید چندلر می باشد. گردوهای این منطقه به دلیل برخورداری از شرایط اقلیمی مناسب، کیفیت بالا و درصد چربی زیادی دارد. گردو های تولیدی این استان به سایر استان ها و بازار های داخلی صادر می شود.

گردو از مغزهای بسیار لذیذ و خوش طعم ایرانی است که از آن برای مصارف مختلف خوراکی و صنعتی استفاده می شود. مغز گردو سرشار از مواد مغذی،اسیدهای چرب و امگا۳ است که به تقویت بدن و حفظ سلامتی بدن کمک می نماید .درخت گردو در آب و هوای معتدل و نیمه معتدل کوهستانی رشد می کند. هما نطور که می دانید شرایط اقلیمی یکی از عوامل تاثیر گذار بر کیفیت گردو است .در مناطق مختلف ایران که شرایط اقلیمی برای رشد و پرورش گردو مناسب باشدانواع گردو بصورت عمده کشت می شود گردوهای ایرانی از مرغوب ترین گردوهای دنیا است و بصورت مغز و با پوست در بازار به فروش می رسد.

شرکت شادیز،در زمینه ی خرید و فروش انواع گرو های ایرانی بصورت عمده در کشور فعالیت می نماید. محصولات این مجموعه بصورت مستقیم از باغداران تولید کننده در ایران تهیه و با قیمت مناسب عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول،هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید. شادیز،همواره آماده ی ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان می باشد.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

گردو

خرید فروش گردو خراسانخرید و فروش گردو جغتایگردو جغتایگردو جغتای خراسانگردوی جغتای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *