خرید بادام پوست کاغذی خام با پوست _شادیز

خرید بادام پوست کاغذی خام

خرید بادام پوست کاغذی خام با پوست _شادیز،توزیع کننده عمده بادام کاغذی ایرانی در سراسر ایران می باشد بادام پوست کاغذی از لوکس ترین انواع بادام در ایران است.

خرید بادام پوست کاغذی خام

بادام های درختی از معروف ترین خشکبار های ایران هستند که به دلیل طعم لذیذ و خواص تغذیه ای فراوان بازار پر رونقی دارند. بادام های درختی انواع مختلفی دارند. یکی از محبوب ترین بادام های ایرانی بادام پوست کاغذی است که طرفداران بسیاری دارد. همانطور که از نام آن پیداست پوسته ی این بادام بسیار نازک است و بر روی مغز استحکام کافی ندارد به همین دلیل براحتی با فشار انگشت شکسته می شود .بادام کاغذی به بادام منقی نیز در ایران معروف است .از دیگر مزیت های این بادام درصد بالای مغز به پوست آن است که به شهرت آن افزوده است از بادام کاغذی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود .بادام کاغذی ظاهری لوکس و قیمتی متعادل دارد که سبب افزایش تقاضای آن در داخل و خارج از کشور شده است. مغز بادام کاغذی به دلیل وجود پوسته بر روی آن کمتر دچار آلودگی می شود در نتیجه ماندگاری آن بیشتر است. به طور کلی قیمت بادام پوست کاغذی از سایر انواع بادام بالاتر است.

مغز بادام کاغذی خواص و مواد مغذی فراوانی دارد .طعم مغز این بادام شیرین است و درصد چربی بالایی دارد که از آن در صنایع مختلف دارویی و بهداشتی استفاده می شود.مصرف بادام سبب استحکام استخوان ها و دندان ها شده و به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند.

مجموعه ی شادیز،این محصول را بصورت عمده و خام به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می دهد. کیفیت بالا و قیمت مناسب از ویژگی های محصولات شادیز جهت رضایتمندی مشتریان است.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

بادام پوست کاغذی

خرید بادام پوست کاغذی خامخرید بادام کاغذی با پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *