فروش پسته خام کرمان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش پسته خام کرمان

فروش پسته خام کرمان _ شرکت بازرگانی شادیز عرضه کننده انواع پسته خام و مرغوب کرمان در انس های متنوع به مشتریان در سراسر کشور می باشد.

فروش پسته خام کرمان

فروش پسته کرمان به عنوان مرغوب ترین و پر متقاضی ترین پسته ی تولید شده در ایران همواره از رونق بالایی برخوردار است استان کرمان از قطب های پیشتاز در تولید و فروش پسته در ایران به شمار می آید که با آب و هوای و خاک خوب ،بهترین و خوش طعم ترین انواع پسته های ایرانی را تولید می کند سابقه کشت پسته در این استان به سال های بسیار دور باز می گردد ارقام مختلف پسته اکبری،پسته کله قوچی،پسته احمد آقایی و پسته فندقی بصورت عمده در این استان کشت و برداشت می شود بیشترین سطح زیر کشت پسته در این استان متعلق به رفسنجان و مابقی در شهرهای سیرجان،زرند،شهر بابک،انار،رابر و بافت تولید می گردد.

پسته ی کرمان سال های زیادی است که به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس صادر می گردد و به عنوان مرغوب ترین پسته ی ایرانی در دنیا شناخته شده است انس های مختلف پسته کرمان در بازارهای کشور بصورت عمده و جزئی خرید و فروش می شود.

پسته از محبوب ترین خشکبارهای ایرانی در دنیا است بیشترین حجم از پسته های ایرانی در استان کرمان تولید می گردد این استان با برخورداری از آب و هوای کویری محل مناسبی برای کشت و پرورش پسته در ایران است.

بازرگانی شادیز انواع پسته خام و درجه یک کرمان را بصورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده اصلی به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد ما قادر به تامین انواع پسته در حجم های انبوه برای تک تک مشتریان در داخل و خارج از ایران هستیم.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته خام کرمانپسته کرمانفروش پسته خام کرمانفروش پسته کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *