خرید و فروش بادام کاغذی شهرکرد _بازرگانی شادیز

خرید و فروش بادام کاغذی شهرکرد

خرید و فروش بادام کاغذی شهرکرد _بازرگانی شادیز با کیفیت ترین بادام کاغذی شهرکرد را بصورت مستقیم به مشتریان در سراسر ایران عرضه می نماید.

خرید و فروش بادام کاغذی شهرکرد

خرید و فروش بادام کاغذی به عنوان لوکس ترین و مرغوب ترین بادام ایرانی از بازار پر رونقی برخوردار است بادام پوست کاغذی یا همان بادام منقا از بهترین بادام های مناطق حاشیه زاینده رود و شهرکرد می باشد.

بیشترین سطح زیر کشت این بادام متعلق به استان چهار محال بختیاری است بادام کاغذی همانطور که از نام آن پیداست پوسته ی چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود این بادام مغز شیرین و بسیار خوش طعمی دارد بادام کاغذی شهرکرد به دلیل دارا بودن کیفیت بالا به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد کشورهای روسیه،چین،ارمنستان،پاکستان،کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس از عمده خریداران بادام کاغذی شهرکرد می باشند.

از مهم ترین مزیت های این بادام درصد بالای مغز به پوست آن است که سبب افزایش تقاضای آن شده است میزان مغز این بادام از بادام مامایی و بادام سنگی بیشتر است پوست نازک خدادادی این بادام مانع از رسیدن گردو خاک به مغز آن و مانع از سفت شدن و کاهش کیفیت مغز آن می شود به همین  دلیل مغز بادام پوست کاغذی طعم بسیار دلپذیر و مغز بسیار تردی دارد.

بادام کاغذی گزینه ای ایده آل برای صادرات و برای مشتریان لوکس پسند است .

بازرگانی شادیز تازه ترین و مرغوب ترین بادام کاغذی شهرکرد را بواسطه ی همکاری با تولید کنند گان اصلی بصورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عزیز ارائه می دهد دوستان عزیز می توانند بهترین محصولات را با قیمت مناسب از این مجموعه خریداری نمایند.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام پوست کاغذی

خرید بادام کاغذی شهرکردخرید فروش بادام کاغذی شه رکردخرید و فروش بادام کاغذیخرید و فروش بادام کاغذی شهرکردفروش بادام کاغذی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *