قیمت پسته اکبری دستچین _ شرکت بازرگانی شادیز

قیمت پسته اکبری دستچین

قیمت پسته اکبری دستچین _ شرکت بازرگانی شادیز پسته اکبری دستچین و لوکس را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

قیمت پسته اکبری دستچین

پسته های دست چین مانند پسته اکبری ،پسته کله قوچی و دیگر انواع پسته با توجه به پارامترهای مختلفی در بازار قیمت گذاری شده و به فروش می رسند پسته از محصولاتی است که به صورت های مختلف و با قیمت های متفاوت در ایران به فروش می رسد و هر قشری از مردم با توجه به توان اقتصادی نوع خاصی از پسته را خریداری می نمایند.

انواع پسته به صورت های خندان،دهان بست،آب خندان و دستچین در بازار های ایرانی موجود می باشند پسته های دستچین شده کاملا خندان،یک دست و خوش رویت هستند به همین قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع پسته دارا می باشند.

پسته اکبری یکی از لوکس ترین انواع پسته های تولید شده در ایران است و از نظر اقتصادی قیمت بالایی دارد نوع دستچین شده پسته اکبری بسیار لوکس و گران است قیمت پسته دست چین با توجه به سایز پسته،رویت پسته و میزان عرضه و تقاضا تعیین می گردد.

سایز پسته رابطه مستقیمی با قیمت پسته دستچین شده دارد هر چه پسته درشت تر باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.رویت پسته نیز همان شکل ظاهری پسته است مثلا پسته هایی که رنگ پوست استخوانی آن ها سفید و یکدست است قیمت بالاتری نسبت به پسته های لک دار دارند.

قیمت پسته دستچین با افزایش میزان تقاضا نیز دچار نوسان می شود مثلا در ماه های پایانی سال با افزایش تقاضای پسته قیمت پسته افزایش پیدا می کند.

مجموعه بازرگانی شادیز پسته اکبری دستچین خام را به صورت مستقیم از تولید کننده و با مناسب ترین قیمت در اختیار متقاضیان و تجار عزیز قرار می دهد.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته اکبری

قیمت پسته اکبریقیمت پسته اکبری دستچینقیمت پسته دستچینقیمت پسته دستچین اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *