خرید و قیمت بادام مامایی _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید و قیمت بادام مامایی

خرید و قیمت بادام مامایی _ بازرگانی خشکبار شادیز بادام مامایی مرغوب ایرانی را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به خریداران ارائه می نماید

بادام مامایی

بادام مامایی یکی از خوش طعم ترین و با کیفیت ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است. این بادام  از نوع بادام سنگی است و پوست چوبی بسیار ضخیمی دارد. مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد. بادام مامایی تنها در استان چهار محال بختیاری و در مناطق حاشیه زاینده رود و اصفهان تولید می گردد. بادام مامایی بیشتر جنبه تجاری دارد و بهخ کشورهای مختلف خارجی از جمله کشور هند،ترکیه،روسیه و سایر کشورها صادر می گردد.

مغز بادام مامایی

مغز بادام مامایی رنگ طلایی روشن و طعم شیرینی دارد و درصد تلخی آن صفر است. مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دو قلویی بالایی دارد. از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و.. استفاده می شود . از بادام مامایی هم چنین به دلیل دارا بودن چربی  زیاد در تولید مواد شوینده مانند صابون نیز استفاده می شود.

خرید و قیمت بادام مامایی

بادام مامایی مصرف داخلی بسیار کمی دارد زیرا این بادام هنوز در ایران ناشناخته است و از طرفی قیمت بالایی دارد. قیمت بادام مامایی با پوست با در نظر گرفتن پارامترهای مختلفی تعیین می گردد. از جمله

سایز بادام

میزان مغز

کیفیت بادام

طعم بادام

تازگی بادام

البته عوامل دیگری هم چون نوسانات بازار،حجم خرید و میزان عرضه و تقاضا نیز بر قیمت بادام تاثیر گذار است.

بادام مامایی علاوه بر کیفیت بالا خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد که به سلامت و تقویت هر چه بیشتر بدن کمک می کندو بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زودرس می باشد. زمان برداشت بادام مامایی اوایل شهریور ماه است. بادام مامایی به دو صورت با پوست و بدون پوست در بازار خرید و فروش می شود و همواره از بازار پر رونقی برخوردار می باشد.

مجموعه بازرگانی شادیز از طریق ارتباط مستقیم با تولید کنندگان اصلی این محصول مرغوب ترین بادام مامایی را به صورت عمده و بی واسطه با مناسب ترین قیمت به خریداران ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

خرید بادام ماماییخرید و قیمت بادام ماماییقیمت بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *