خرید و فروش پسته احمد آقایی دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید و فروش پسته احمد آقایی

خرید و فروش پسته احمد آقایی دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز عمده پسته احمد آقایی دامغان را با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران عرضه می نماید.

خرید و فروش پسته احمد آقایی دامغان

شهرستان دامغان یکی از قطب های معروف تولید پسته در کشور است. دامغان از شهرهای استان سمنان و قطب مهم تولید و فروش پسته در این استان می باشد. انواع مختلف پسته های تجاری و بومی در این شهرستان تولید می گردد که پسته احمد آقایی یکی از این ارقام می باشد. پسته احمد آقایی دامغان یکی از پر فروش ترین ارقام پسته در ایران به شمار می رود. آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب دامغان منجر به تولید انواع پسته با درجه کیفی بالا و طعم بسیار عالی شده است.

مشخصات پسته احمد آقایی دامغان

پسته احمد آقایی ظاهر بادامی شکل،کشیده و بسیار زیبایی دارد. پسته احمد آقایی جزو ارقام بادامی محسوب می شود. پسته احمد آقایی از نظر ظاهری شباهت نزدیکی به پسته اکبری دارد البته کمی از آن کوچکتر است. پوست استخوانی این پسته سفید روشن و رنگ رویی مغز آن در قسمت خندانی پوست استخوانی قرمز رنگ است که سبب خوش رویتی و بازار پسندی آن شده است. پسته احمد آقایی علاوه بر کشیدگی و ظاهر زیبا طعم بسیار بی نظیر و قیمت مناسبی دارد به همین دلیل این پسته هم فروش داخلی بالا و هم میزان تقاضای بالایی از سوی کشورهای خارجی دارد.

قیمت پسته احمد آقایی از پسته اکبری کمتر و از پسته فندقی بیشتر است. به طور کلی قیمت پسته احمد آقایی با توجه به انس،درجه خندانی،رویت پسته هم چنین تازگی و کیفیت آن محاسبه می شود. از پسته احمد آقایی به صورت خام و شور در انواع آجیل ها و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته استفاده می شود.

مشتریان گرامی می توانند عمده پسته احمد آقایی خام دامغان را از هر نقطه از کشور از طریق این مجموعه سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایند. کلیه محصولات بدون واسطه و با قیمت های منصفانه عرضه می گردد.

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی دامغانخرید پسته احمد آقایی دامغانخرید فروش پسته احمد آقایی دامغانخرید و فروش پسته احمد آقاییفروش پسته احمد آقایی دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *