فروش پسته و مغز پسته کرمان _ شرکت خشکبار شادیز

فروش پسته و مغز پسته کرمان

فروش پسته و مغز پسته کرمان _ شرکت خشکبار شادیز انواع پسته و مغز پسته تازه کرمان را به صورت عمده به خریداران و تجار گرامی عرضه می نماید.

فروش پسته و مغز پسته کرمان

پسته یکی از معروف ترین خشکبار ایرانی در جهان است. پسته های ایرانی به دلیل تنوع زیاد،طعم بسیار عالی و چربی بالا ،میزان تقاضای بالایی از نقاط مختلف دنیا دارند و همواره به عنوان مرغوب ترین پسته تولید شده در دنیا در بازارهای جهانی شهرت دارند.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد. پسته درختی کوچک است که در مناطق کویری و در مناطق دارای زمستان های سرد و تابستان های گرم رشد می کند. استان کرمان اصلی ترین و بزرگ ترین قطب تولید و فروش پسته در ایران است. این استان به جهت برخورداری از آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب بهترین و مرغوب ترین انواع پسته شامل پسته اکبری،پسته کله قوچی،پسته احمد آقایی و پسته فندقی را در کشور تولید می کند. سابقه کشت پسته در کرمان قدمتی چندین ساله دارد و همواره نام پسته و کرمان به عنوان بهترین پسته ایرانی در بازارهای جهانی در کنار یکدیگر قرار می گیرد.

شهرهای رفسنجان،سیرجان،انار،زرند،شهر بابک و.. از قطب های تولید کننده پسته در کرمان می باشند. انواع پسته و هم چنین مغز پسته با بالاترین درجه کیفی در این مناطق تولید می گردد و به صورت خام یا با فرآوری های مختلف به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود.

مغز پسته و مصارف آن

مغز پسته مهم ترین فرآورده میوه پسته و تنها بخش خوراکی آن است. مغز پسته نیز هم چون پسته در انواع و کیفیت های مختلف در بازار موجود می باشد. از مغز پسته به صورت های مختلف در صنایع شیرینی پزی،شکلات سازی،بستنی سازی و برای تهیه کره پسته،روغن پسته،خلال پسته،حلوای پسته و.. استفاده می شود. مغز پسته خواص مغذی و املاح معدنی بسیار فراوانی دارد . مهم ترین خاصیت پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود. پسته هم چنین با تقویت سیستم ایمنی بدن خطر ابتلا به بیماری های مختلف را کاهش داده و یا از ابتلا به آن ها جلوگیری می کند.

مجموعه خشکبار شادیز با توجه به نیاز مشتریان انواع پسته و مغز پسته درجه یک کرمان را به صورت مستقیم از تولید کننده برای مشتریان تامین می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته

پسته کرمانپسته و مغز پسته کرمانفروش پسته کرمانفروش پسته و مغز پستهفروش پسته و مغز پسته کرمانفروش مغز پسته کرمانمغز پسته کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *