گردو مراغه ای درجه یک _ شرکت بازرگانی شادیز

گردو مراغه ای درجه یک

گردو مراغه ای درجه یک _ شرکت بازرگانی شادیز گردوی مرغوب و تازه تولید شده در مراغه را به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

گردو مراغه ای درجه یک

گردوی ژنوتیپ برتر مراغه به دلیل کیفت بالای مغز و چربی زیاد از برترین گردوهای تولید شده در ایران است گردوی مراغه پوست کاغذی و مغز سفید رنگی دارد که سبب شهرت آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

شهرستان مراغه یکی از قطب های تولید کننده گردو در استان آذربایجان شرقی است آب و هوا و اقلیم خوب مراغه سبب تولید انواع گردو با درجه کیفی بسیار بالا در این منطقه شده است گردوی مراغه به دلیل زود بازده بودن،کیفیت عالی و مقاومت بالا در برابر سرما جزو ژنوتیپ های برتر گردو به شمار می آید.

خرید و فروش گردوی مراغه به عنوان مرغوب ترین گردوی تولید شده در ایران همواره از رونق بالایی برخوردار است گردو میوه ای دو پوسته است یک پوست سبز رنگ و نرم که به تدریج خشک می شود و یک پوست چوبی و سخت که مغز گردو درون آن جای دارد مغز گردو خواص تغذیه ای و درمانی بسیار فراوانی دارد یکی از مهم ترین خواص گردو امگا۳ فراوان آن است که سبب تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان و سلامت مغز می شود مصرف گردو هم چنین از بیماری آلزایمر نیز پیشگیری می نماید.

مغز گردو از پر چرب ترین انواع مغزهای خوراکی است که از روغن آن جهت مصارف خوراکی و موضعی استفاده می شود چربی گردو از نوع غیر اشیاع است این چربی مفید به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون در بدن کمک می کند.

مصرف روزانه چند عدد گردو حدود ۹۰ درصد از نیاز بدن به چربی های ضروری را تامین می کند مصرف گردو سبب تقویت قلب،تقویت سیستم ایمنی بدن،استحکام استخوان ها و پیشگیری از پوکی استخوان،امراض قلبی،بیماری دیابت و فشار خون می شود.

جهت خرید گردوی مرغوب مراغه به صورت مستقیم از تولید کننده از طرق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

گردو درجه یک مراغهگردو درجه یک مراغه ایگردو مراغهگردو مراغه ایگردو مراغه ای درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *