خرید بادام درجه یک امسالی _ شرکت خشکبار شادیز

خرید بادام درجه یک امسالی

خرید بادام درجه یک امسالی _ شرکت خشکبار شادیز بادام درختی شیرین امسالی و تازه را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز عرضه می نماید.

خرید بادام درجه یک امسالی

بادام یکی دیگر از میوه های درختی و مغز دار است که به دلیل دارا بودن مواد مغذی و املاح معدنی فراوان از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

بادام منبع خوبی از انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،فیبر و منیزیم است مصرف بادام به سلامت هر چه بیشتر بدن و هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک فراوانی می کند مغز بادام از انرژی بخش ترین انواع مواد خوراکی است و چربی فراوانی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است البته چربی موجود در بادام از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند.

از مغز بادام به صورت خام و شور در انواع آجیل ها و به صورت خلال شده،پودر و .. به عنوان یک ماده افزودنی یا طعم دهنده در تهیه انواع غذاها و دسرها استفاده می شود.

درخت بادام در مناطق گرمسیری و خشک رشد می کند و مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد کشور ایران پنجمین کشور بزرگ تولید کننده بادام درختی در دنیا است بادام های ایرانی کاملا ارگانیک،طبیعی و خوش طعم هستند و همواره از بازار پر رونقی برخوردار هستند.

بادام بیشتر در استان های فارس،چهارمحال بختیاری،اصفهان،همدان و.. تولید می گردد و به صورت مغز و با پوست به سایر استان ها و کشورهای خارجی صادر می گردد.

مجموعه خشکبار شادیز به واسطه همکاری با تولید کنندگان این محصول توانایی دارد تا تازه ترین و مرغوب ترین بادام درختی را به صورت عمده و بدون واسطه به تک تک خریداران عزیز در سراسر کشور ارائه نماید.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

خرید بادام امسالیخرید بادام امسالی درجه یکخرید بادام درجه یک امسالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *