صادرات پسته رفسنجان و کرمان _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته کرمان و رفسنجان

صادرات پسته رفسنجان و کرمان _ بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته تولید شده در کرمان و رفسنجان را به صورت عمده به کشورهای خارجی صادر می نماید.

صادرات پسته رفسنجان و کرمان

پسته یکی از مهم ترین خشکبارهای تولیدی و صادراتی کشور ایران است این میوه گران بها در مناطق مختلف ایران از جمله استان کرمان و شهرستان رفسنجان تولید می گردد شهرستان رفسنجان بزرگ ترین قطب تولید کننده پسته در استان کرمان است پسته های تولید شده در استان کرمان با توجه به آب و هوا و موقعیت خوب جغرافیایی،از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار می باشند به همین دلیل بیشترین حجم از صادرات پسته از مناطق کرمان و رفسنجان انجام می شود.

انواع مختلف پسته از جمله پسته اکبری،پسته کله قوچی،پسته احمد آقایی و پسته فندقی به صورت عمده در این مناطق تولید می گردد استان کرمان از پیشتازان تولید پسته در ایران است  پسته کرمان همواره به عنوان مرغوبترین پسته تولید شده در ایران از بازار صادرات و خرید و فروش پر رونقی برخوردار است.

پسته های تولید شده در رفسنجان و کرمان به صورت مغز و با پوست به کشورهای خارجی مانند آلمان،ایتالیا،اسپانیا،فرانسه،روسیه،چین،ترکیه ،امارات،عمان،قطر،عراق،دبی،هند و سایر کشورها صادر می گردد.

پسته گونه ای گیاهی است که به دلیل دارا بودن خواص تغذیه ای و درمانی فراوان، میزان مصرف و تقاضای فراوانی دارد پسته های ایرانی به دلیل تنوع زیاد و طعم بسیار عالی در دنیا شهرت دارند پسته در کشورهای دیگر هم چون آمریکا نیز تولید می گردد اما با وجود اینکه پسته های ایرانی و آمریکایی هر دو از یک نژاد هستند باز هم کیفیت و طعم پسته های ایرانی به دلیل آب و هوا و شرایط اقلیمی ایران بسیار بهتر از پسته های آمریکایی است.

بازرگانی شادیز از شرکت های فعال در حوزه خرید،فروش و صادرات پسته ئر ایران فعالیت می نماید. هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش و یا صادرات محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

صادرات پستهصادرات پسته رفسنجانصادرات پسته رفسنجان و کرمانصادرات پسته کرمانصادرات پسته کرمان و رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *