فروش عمده بادام شیرین _شرکت خشکبار شادیز

فروش عمده بادام شیرین

فروش عمده بادام شیرین _شرکت خشکبار شادیز انواع مختلف بادام درختی شیرین را بصورت مستقیم از باغدار و بدون واسطه به فروش می رساند.

فروش عمده بادام شیرین

بادام درختی از محبوب ترین انواع خشکبار در ایران است بادام منبع خوبی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به تقویت و بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن کمک می کند از مغز بادام بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود علاوه بر مصارف خوراکی از بادام در صنایع دارویی آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

بادام های درختی انواع مختلفی دارند و به طور کلی به دو دسته بادام تلخ و بادام شیرین تقسیم می شوند بادام تلخ مصرف خوراکی ندارد و از آن در صنایع دارویی و بهداشتی استفاده می شود بادام های شیرین نیز انواع مختلفی دارند که معروف ترین آن ها عبارتند از:

بادام سنگی

بادام مامایی

بادام پوست کاغذی

هریک از انواع بادام خصوصیات جداگانه ای دارند و از نظر میزان مغز و قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند مغز بادام درصد چربی بسیار بالایی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است البته چربی موجود در بادام از نوع مفید است مانند چربی موجود در روغن زیتون. بادام از درختان مقاوم در برابر کم آبی است مخصوصا نوع بادام سنگی بادام در مناطق خشک و گرمسیری ایران بصورت عمده کشت می شود .

قیمت بادام شیرین

قیمت بادام را با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز هم چنین مرغوبیت آن محاسبه می کنند هر چه مغز بادام خوش طعم تر و درشت تر باشد کیفیت و قیمت بالاتری دارد.در بین انواع بادام،بادام سنگی پایین ترین قیمت و بادام کاغذی بالاترین قیمت را دارا می باشد.

فروش عمده بادام درختی شیرین در مجموعه شادیز بصورت مستقیم از باغدار و بدون واسطه در سراسر ایران انجام می شود.

جهت خرید و یا فروش محصول و آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

فروش بادام شیرینفروش بادام شیرین عمدهفروش عمده بادامفروش عمده بادام شیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *