خرید و فروش پسته فیض آباد _ شرکت خشکبار شادیز

خرید و فروش پسته فیض آباد

Salt pistachio nuts in the wooden bowl, selective focus


خرید و فروش پسته فیض آباد _ شرکت خشکبار شادیز پسته مرغوب فیض آباد را به صورت عمده و بدون واسطه با قیمت مناسب به فروش می رساند.

خرید و فروش پسته فیض آباد

پسته فیض آباد با عناوین مختلفی از جمله پسته بادامی،پسته سفید یا پسته مشهدی در بازار می شناسند. رسمی ترین اسم این پسته در بین خریداران و مصرف کنندگان همان پسته بادامی است. منطقه فیض آباد مرکز شهرستان مه ولات از توابع استان خراسان رضوی و قطب بزگ تولید پسته بادامی در ایران است.

مشخصات و ویژگی های پسته فیض آباد

پسته بادامی فیض آباد همانطور که از نام آن پیداست شکلی شبیه بادام و کشیده دارد.بیشترین حجم از پسته بادامی کشور در منطقه فیض آباد تولید می گردد و به دلیل اقلیم و آب و هوای خاص شهر فیض آباد از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد البته پسته بادامی در مناطق دیگر کشور مانند اردکان یزد نیز تولید می گردد اما پسته های بادامی تولید شده در هر منطقه خصوصیات جداگانه ای دارد به طور مثال پسته بادامی یزد به پوست تیره اش معروف است اما پسته فیض آباد پوست استخوانی سفیدی دارد که همانطور که گفتیم به پسته سفید نیز شهرت دارد.

پسته فیض آباد یکی از کمیاب ترین ارقام پسته در کشور است این پسته میزان صادرات بالایی دارد و بیشتر به کشورهایی هم چون هند و پاکستان صادر می گردد.پسته فیض آباد هم چنین طعم بسیار خاص و بی نظیری دارد که سبب شهرت آن شده است. از این پسته در انواع آجیل و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته و دیگر مصارف مغز پسته استفاده می شود. پسته بادامی در سطح بسیار کم نیز در مناطق کرمان و رفسنجان کشت می شود.

مجموعه بازرگانی خشکبار شادیز در زمینه خرید و فروش پسته فیض آباد به صورت عمده در کشور فعالیت می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته فیض آبادخرید پسته فیض آبادخرید فروش پسته فیض آبادخرید و فروش پسته فیض آبادفروش پسته فیض آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *