فروش عمده پسته صادراتی به هند _ بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته صادراتی به هند

فروش عمده پسته صادراتی به هند _ بازرگانی شادیز انواع پسته ایرانی و فراورده های آن را با توجه به نیاز مشتری در حجم عمده به هند صادر می نماید.

فروش عمده پسته صادراتی به هند

کشور هند یکی از بازارهای اصلی فروش پسته صادراتی ایران است. مردم هند علاقه زیادی به استفاده از پسته خصوصا پسته های خوش طعم ایرانی دارند. هر ساله حجم زیادی از پسته های درجه یک ایرانی و فراورده های آن مانند مغز پسته توسط تجار هندی از ایران خریداری می شود.

هندوستان از کشورهایی است که تولید شیرینی های سنتی در آن بسیار پر رونق است. پسته ایران به دلیل طعم عالی،رنگ سبز و چربی فوق العاده برای استفاده در شیرینی جات بسیار مناسب می باشد. علاوه بر پسته بادام نیز از جمله خشکبارهایی است که در حجم های بالا به کشور هند صادر می گردد. بیشترین حجم صادرات بادام به هند مربوط به بادام مامایی یا Mamra Almond می باشد.

فروش پسته احمد آقایی در هند

مردم کشور هند بیشتر به ظاهر و طعم و مزه مواد غذایی اهمیت می دهند به همین جهت پسته های خوش رویت و خوش طعم در این کشور طرفداران زیادی دارد. در بین ارقام صادراتی پسته های ایرانی پسته احمد آقایی به دلیل ظاهر زیبا،مغز سبز و طعم عالی بهترین گزینه جهت صادرات به هند می باشد. پسته احمد آقایی پوست استخوانی سفید و دارای مغز قرمز رنگ و به اصطلاح ماتیکی است که سبب ظاهر زیبای آن شده است.

طبق اطلاعات گمرکی و تجارب این مجموعه اکثر تجار هندی به دنبال محصولی با کیفیت و قیمت پایین هستند.برای این منظور می توان از پسته مخلوط خندان و آب خندان برای صادرات به این کشور استفاده کرد.

مهم ترین انواع پسته احمد آقایی صادراتی به هند عبارتند از:

  • پسته احمد آقایی درجه یک با انس پایین
  • پسته احمد آقایی ریز با انس بالا
  • پسته احمد آقایی آب خندان
  • مخلوط پسته خندان و آب خندان طبق سفارش مشتری

نوع بسته بندی پسته فله پسته برای حجم های بالا و فروش عمده به هند معمولا به سفارش مشتری وابسته است اما بیشتر پسته صادراتی ایران در بسته بندی های کارتن ۱۰ کیلوگرمی و به صورت وکیوم شده به هند صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز از مجموعه های فعال در زمینه صادرات پسته ،بادام و سایر انواع خشکبار ایرانی به هند و دیگر مناطق دنیا است. در صورتی که قصد خرید و فروش پسته صادراتی ایران بصورت عمده در هند را دارید،می توانید با مدیر فروش مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

فروش پسته به هندفروش پسته صادراتی به هندفروش عمده پسته به هندفروش عمده پسته صادراتی به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *