فروش بادام مامایی با بهترین کیفیت و قیمت _ بازرگانی شادیز

فروش بادام مامایی با بهترین کیفیت و قیمت

فروش بادام مامایی با بهترین کیفیت و قیمت _ بازرگانی شادیز انواع بادام مامایی را بصورت مستقیم با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران عرضه می نماید.

فروش بادام مامایی با بهترین کیفیت و قیمت

بادام مامایی یکی از مرغوبترین و خوش طعم ترین بادام های ایرانی است. این نوع بادام از نظر طعم،رنگ و چربی بسیار مرغوب است به همین دلیل از آن برای صادرات به کشورهای خارجی استفاده می شود. فروش بادام مامایی صادراتی در این مجموعه بصورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت بسیار مناسب انجام می شود.

بادام مامایی از جمله محصولات تولید شده در مناطق حاشیه زاینده رود و شهرکرد است. این نوع بادام پوست چوبی بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود از این رو بیشتر به شکل مغز بادام به کشورهای خارجی صادر می گردد. مغز بادام مامایی صد در صد شیرین بوده و ظاهری کشیده دارد. درصد دوقلویی در این نوع بادام بسیار بالا است. مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان و بن قطب اصلی تولید بادام مامایی در ایران است.

بادام مامایی به دلیل کیفیت بالا و ارزش غذایی فراوان نسبت به دیگر انواع بادام درختی قیمت بالاتری دارد. از این رو بر خلاف صادرات پر رونق از فروش داخلی کمی برخوردار است اما شما می توانید در مجموعه خشکبار شادیز این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه با بهترین قیمت در حجم عمده خریداری نمایید.

صادرات مغز بادام مامایی به هند،ترکیه و کشورهای عربی

کشور ایران به دلیل دارا بودن شرایط اقلیمی و آب و هوایی مناسب از نظر کشاورزی و تولید خشکبار بسیار غنی می باشد. از جمله محصولات ارزشمند کشور ایران بادام مامایی است.بادام مامایی یک بادام منحصر به فرد است که از نظر تغذیه ای و دارویی تمام خواص بادام های دیگر را به صورت یکجا دارد. مغز بادام مامایی رنگ روشنی دارد و از نظر طعم نیز نسبت به دیگر انواع بادام خوش طعم تر است. به همین دلیل صادرات مغز بادام مامایی همواره از رونق بسیار بالایی برخوردار است.

اصلی ترین و مهم ترین خریدار بادام مامایی ایران کشور هند است. هر ساله حجم بسیار زیادی از انواع مغز بادام مامایی ایران به این کشور صادر می گردد. به جز هند کشورهای دیگری هم چون ترکیه و کشورهای عربی نیز خواستار واردات مغز بادام مامایی از ایران هستند.

شرکت بازرگانی شادیز علاوه بر فروش عمده بادام مامایی انواع مغز بادام مامایی با کیفیت را نیز به کشورهایی هم چون هند،ترکیه و کشورهای عربی صادر می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا صادرات محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

بهترین قیمت بادام ماماییفروش بادام با بهترین کیفیت و قیمتفروش بادام مامایی با بهترین قیمتفروش بادام مامایی با بهترین کیفیتفروش بادام مامایی با بهترین کیفیت و قیمتفروش بادام مامایی با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *