صادرات عمده پسته به ویتنام _ بازرگانی شادیز

صادرات عمده پسته به ویتنام

صادرات عمده پسته به ویتنام _ بازرگانی شادیز انواع پسته خندان ایرنی را به صورت عمده به ویتنام و سایر نقط دنیا صادر می نماید.

صادرات عمده پسته به ویتنام

یکی از بزرگترین خریداران عمده پسته ایران کشور ویتنام می باشد.سالانه حجم بسیار زیادی از انواع پسته های خندان ایرانی و فراورده های آن به این کشور صادر می گردد.علت اصلی فروش پر رونق پسته های ایرانی در ویتنام این است که کشور ویتنام به عنوان یک کشور فعال در زمینه تامین خشکبار برای کشورهای مختلف عمل می کند. به همین دلیل علاوه بر مصرف داخلی پسته در کشور ویتنام،حجم زیادی از خرید این محصول با واسطه گری ویتنام برای تامین نیازهای بازارهای خارجی می باشد.

برای صادرات پسته عمده به این کشور خوشبختانه قوانین سختگیرانه ای لحاظ نشده است به همین دلیل بسیاری از صادر کنندگان تمایل به صادرات انواع محصولات از جمله خشکبار و پسته ایرانی به این کشور دارند. کشور ویتنام یکی از بازارهای اصلی ایران در آسیای جنوب شرقی به شمار می آید. بازار کشور ویتنام بازاری جذاب و رو به رشد است به همین دلیل صادرات کالا و محصولات کشاورزی به این کشور از فعالیت های تجاری پر رونق در بین شرکت های صادراتی است.

کشور ایران از نظر جغرافیایی شرایط مناسبی جهت تولید انواع خشکبار از جمله پسته دارد. پسته های ایرانی به دلیل تنوع بالا و کیفیت فوق العاده خواهان بسیاری در کشورهای مختلف دارند. به علت روابط تجاری خوب با ویتنام هر چند قیمت پسته های آمریکایی مناسب تر از تولیدات ایران است اما این امکان فراهم شده است تا کیفیت متفاوت محصول ایران در بازار ویتنام مشهود باشد.

شرکت بازرگانی شادیز از مجموعه های فعال در حوزه صادرات پسته به ویتنام و دیگر نقاط دنیا است.جهت صادرات پسته در حجم عمده به این کشور با واحد فروش مجموعه بازرگانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات به ویتنامصادرات پسته به ویتنامصادرات عمده پسته به ویتنام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *