صادرات پسته ارگانیک با کیفیت ایرانی _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته ارگانیک با کیفیت ایرانی

صادرات پسته ارگانیک با کیفیت ایرانی _ بازرگانی شادیز انواع پسته ارگانیک ایران را به کشورهای اروپایی نظیر بلژیک،کانادا،آلمان و ..صادر می نماید.

صادرات پسته ارگانیک با کیفیت ایرانی

پسته ارگانیک به پسته ای می گویند که در تولید آن از هیچ گونه سم و کود شیمیایی استفاده نشده باشد. پسته ارگانیک ایران معمولا برای صادرات به کشورهایی نظیر آمریکا،بلژیک،کانادا آلمان و .. استفاده می شود.

کشور ایران به عنوان بزرگ ترین تولید کننده پسته در دنیا شناخته می شود. تولیدات پسته در ایران به دو دسته ارگانیک و غیر ارگانیک تقسیم می شود. تولیدات غیر ارگانیک در واقع به محصولاتی می گویند که به صورت فراوان در بازار موجود بوده و توسط تجار و بازرگانان به کشورهای مختلف صادر می گردد.

اما پسته ارگانیک به دلیل تولید محدودتر در دسترس هر بازرگانی نیست و صادرات آن تنها به برخی از کشورهای خاص انجام می شود. پسته ارگانیک به دلیل سالم بودن از نظر بهداشتی نرخ بالاتری نسبت به پسته های معمولی دارد. به همین دلیل تجارت آن مشتریان خاص خود را می طلبد که ارگانیک بودن محصول برای آن ها اهمیت داشته باشد و قیمت مربوط به آن را قبول کنند.

انواع پسته ارگانیک ایران

پسته های ارگانیک صادراتی در دو نوع در ایران تولید می گردد که عبارتند از:

  1. مغز پسته وحشی
  2. پسته تولید شده در استان کرمان

البته پسته های ارگانیک تولید شده در استان کرمان از نظر ظاهری با پسته های معمولی تفاوت چندانی ندارد اما به دلیل استفاده نشدن کود،سم و مواد شیمیایی در تولید آن ها از نظر بهداشتی کاملا سالم می باشد. این نوع پسته بیشتر برای صادرات به کشورهای ثروتمند اروپایی استفاده می شود. همانطور که می دانید کشورهای عضو اتحادیه اروپا قوانین بسیار سختگیرانه ای در زمینه بهداشت مواد غذایی وارداتی به کشورشان دارند. به همین جهت پسته های ارگانیک ایرانی بهترین انتخاب برای صادرات به این دسته از کشور ها می باشند.

شرکت تولید و بازرگانی خشکبار شادیز آماده ارائه بهترین محصولات و همکاری با صادر کنندگان و تجار در زمینه صادرات این محصولات می باشد.

هم اکنون جهت دریافت مشاوره و خرید محصول با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته ارگانیکپسته ارگانیک ایرانپسته ارگانیک ایرانیپسته ارگانیک با کیفیتصادرات پسته ارگانیکصادرات پسته ارگانیک ایرانیصادرات پسته ارگانیک با کیفیتصادرات پسته ارگانیک با کیفیت ایرانیصادرات پسته با کیفیت ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *