فروش خلال پسته قزوین در هند

فروش خلال پسته قزوین در هند _ بازرگانی خلال پسته شادیز ارائه دهنده و فروشنده عمده خلال پسته قزوین با قیمت مناسب در هند می باشد.

فروش خلال پسته قزوین در هند

خلال پسته از جمله با کیفیت ترین و پر کاربرد ترین فرآورده های پسته ایران است که برای صادرات به کشورهای مختلف از جمله هند، چین، روسیه، امارات، لبنان، آلمان و دیگر کشورها استفاده می شود.

هند از کشورهایی است که حجم صادرات مغز پسته و خلال پسته قزوین به آن بسیار بالا می باشد.

مردم کشور هند علاقه بسیاری به انواع خشکبار ایرانی به ویژه پسته و بادام مامایی دارند. مردم این کشور از این دو محصول و فرآورده های آن مانند مغز، خلال و ..به عنوان مواد اولیه در میان وعده های غذایی، کیک، شیرینی، بستنی و انواع نوشیدنی ها استفاده می کنند.

در بین انواع خلال پسته تولید شده در ایران خلال پسته قزوین به دلیل رنگ بسیار سبز، روغن زیاد و طعم عالی از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. در واقع خلال پسته قزوین به عنوان با کیفیت ترین خلال پسته تولید شده در ایران و دنیا شناخته می شود.

تجار و بازرگانان هندی خلال پسته قزوین را در حجم های بالا از ایران خریداری می کنند. یکی از پارامترهای مهم برای این تجار خرید محصول با قیمت پایین است.

فروش خلال پسته قزوین در هند

شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز یکی از شرکت هایی است که در زمینه فروش و صادرات عمده انواع پسته ایران و فرآورده های آن نظیر خلال پسته فعالیت می نماید.

این مجموعه محصولات خود را با تضمین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها به خریداران و تجار هندی ارائه می نماید.

مسیر ارسال خلال پسته قزوین به هند

مسیر ارسال خلال پسته قزوین به هند

معمولا مسیر ارسال محصولات مختلف از جمله پسته و خلال پسته تولید شده در قزوین از طریق حمل و نقل دریایی از بندر عباس در ایران به بندر ناواشیوا و یا بندر بمبئی در هند می باشد؛ و پس از آن از طریق خطوط ریلی به وسیله قطار به شهر مقصد ارسال می شود.

یه طور کلی حمل و نقل دریایی بهتربن و کم هزینه ترین روش برای صادرات محصول به هند است.

هند از جمله بازارهای مستعد برای واردات پسته، مغز پسته و خلال پسته ایران می باشد.

گروه خشکبار شادیز به عنوان عرضه کننده انواع پسته ایران و فرآروده های آن آماده ارائه خدمات مختلف در زمینه عرضه و صادرات خلال پسته قزوین به هند و سایر کشورهای خریدار این محصولات می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، مشاوره، خرید و دریافت قیمت روز محصولات می توانید با مشاورین شرکت بازرگانی شادیز ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

 

پستهخلال پستهمغز پسته

بازرگانی خلال پسته شادیزخلال پستهخلال پسته ایرانیخلال پسته شادیزخلال پسته قزوینصادرات خلال پسته قزوینفروش خلال پستهفروش خلال پسته در هندفروش خلال پسته قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *