عرضه و پخش مغز بادام مامایی ایران در هند

عرضه و پخش مغز بادام مامایی ایران در هند

عرضه و پخش مغز بادام مامایی ایران در هند _ یکی از مراکز عرضه عمده مغز بادام مامایی ایران در کشور هند، شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز می باشد.

در این مجموعه انواع مغز بادام مامایی با بهترین کیفیت و به صورت مستقیم به فروش می رسد.

عرضه و پخش مغز بادام مامایی ایران در هند

گروه تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز در زمینه پخش و عرضه عمده مغز بادام مامایی ایران در شهر های مختلف هند از جمله ناواشیوا، دهلی، حیدر آبادو ممبئی فعالیت می نماید.

مغز بادام مامایی صادراتی ایران یکی از محصولات شناخته شده و با کیفیت در بازارهای جهانی است که در کشور هند بسیار مورد استقبال واقع شده و کاربرد های فراوانی دارد.

کشور هند به این علت که مردمی سنتی تر دارد و به انواع شیرینی جات سنتی علاقه مند هستند همیشه به عنوان یکی از بازار های اصلی عرضه خشکبار ایران از جمله مغز بادام مامایی شناخته می شود.

مغز بادام مامایی به دلیل دارا بودن مزیت های متعدد از جمله رنگ و طعم عالی، چربی مفید فراوان و همچنین ارزش تغذیه ای بالا طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف دارد. کشور هند به عنوان بزرگترین خریدار مغز بادام مامایی ایران هر ساله حجم بالایی از این محصول را از ایران خریداری می نماید.

از مغز بادام مامایی به صورت خام و شور در انواع آجیل ها و از خلال و پودر آن برای تهیه و تزیین انواع شیرینی ها استفاده می شود. علاوه بر مصارف غذایی از مغز بادام مامایی در صنایع مختلف دارویی، بهداشتی و آرایشی نیز استفاده می شود.

گروه تولیدی خشکبار شادیز فعالیت خود را متمرکز بر صادرات انواع مغز بادام مامایی به هند قرار داده است و این فعالیت را در حجم بالا و با رقابتی ترین قیمت ها انجام می دهد.

مغز بادام مامایی شادیز در سایز های مختلف به بازارهای کشور هند عرضه می گردد.

عرضه و پخش مغز بادام مامایی ایران در هند

سایز های مخالف مغز بادام مامایی:

  • مامایی ۸۰ دانه : ۵A
  • مامایی ۹۰ دانه : ۴A
  • مامایی ۱۰۰ دانه: ۳A
  • مامایی ۱۱۰ دانه: ۲A
  • مامایی ۱۲۰ دانه: ۱A
  • مامایی ۱۳۰ دانه : ES
  • مامایی ۱۴۰ دانه: Esb
  • مامایی ۱۵۰ دانه : Mini
تجار و خریداران هندی می توانند برای سود بیشتر مغز بادام مامایی را از شادیز خریداری کنند ، زیرا قیمت ها در این شرکت منصفانه و زیر قیمت بازار است.
جهت خرید محصول و دریافت قیمت روز محصولات می توانید با مدیران فروش و بازرگانی مجموعه خشکبار شادیز تماس حاصل فرمایید.

بادامبادام ماماییمغز بادام

بادام ماماییبادام مامایی ایرانبادام مامایی شادیزپخش بادام ایرانیپخش بادام ماماییپخش و عرضه بادامشرکت عرضه بادام ماماییشرکت عرضه و پخش مغز بادامعرضه بادام در هندعرضه بادام مامایی در هندعرضه مغز بادام در هندعرضه مغز بادام مامایی ایرانعرضه و پخش بادامعرضه و پخش بادام ماماییعرضه و پخش مغز باداممغز بادام ایرانیمغز بادام ماماییمغز بادام مامایی ایرانمغز بادام مامایی شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *