تولید کننده و صادر کننده پسته اکبری

تولید کننده و صادر کننده پسته اکبری

تولید کننده و صادر کننده پسته اکبری _ شرکت تولید کننده پسته شادیز که خود صادر کننده فعال در این حوزه می باشد انواع مختلف پسته ایران را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به مشتریان ارائه می نماید.

تولید کننده و صادر کننده پسته اکبری

پسته اکبری یکی از ارقام پسته صادراتی ایران است که در  مناطق خاصی از ایران کشت و تولید می شود.

شهرستان های رفسنجان و انار در استان کرمان بزرگترین تولید کنندگان پسته اکبری در بازار ایران می باشند.

پسته اکبری از جمله پسته های درشت و لوکس ایرانی است که از آن برای مصارف آجیلی و صادرات به کشورهای مختلف استفاده می شود.

کشورهایی نظیر امارات، هند، عراق، عمان و عربستان از خریداران بالقوه پسته اکبری ایران به شمار می آیند.

تولید کننده ها و صادر کننده های فعال پسته اکبری ایران اغلب در استان کرمان بویژه شهرستان های انار و رفسنجان مشغول به فعالیت هستند. نوع پسته اکبری در این شهرستان ها بسیار درشت است و از نظر شرایط کاشت و برداشت نیز به گونه ای است که از نظر بازرگانان و تجار مورد توجه قرار گرفته است.

گروه خشکبار شادیز به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده پسته اکبری ایران؛ آماده عقد قرار داد های کوتاه مدت و بلند مدت با شما عزیزان می باشد.

کارخانه پسته شادیز واقع در استان کرمان پسته اکبری را در سه کیفیت آجیلی، معمولی و کیفیت صادرانی اروپا( همراه با استاندازد های بهداشتی) فرآوری و عرضه می نماید.

قیمت پسته اکبری درشت صادراتی

قیمت پسته اکبری درشت صادراتی

پسته اکبری کشیده ترین نوع پسته ایران از نظر ظاهری  و گرانترین نوع پسته از نظر قیمت است. این محصول با نام Super Long Pistachio در بازارهای جهانی شناخته می شود.

همانطور که گفته شد شهرستان های انار و رفسنجان به عنوان قطب های تولید پسته اکبری ایران شناخته می شود. قیمت پسته اکبری در این شهرستان ها با توجه به کیفیت ،سایز و نوع آن گرانتر است.

پارامترهای مختلفی در تعیین قیمت این محصول مؤثر است که از آن جمله می توان به انس(سایز)، ظاهر درشت، درجه خندانی و… آن اشاره کرد. سایز های مختلف این پسته از درشت تا ریز در انس های ۱۸ تا ۲۸ است.

پسته اکبری به دلیل قیمت بالا مصرف داخلی چندانی نداشته و بیشتر از آن جهت صادرات به کشورهای مختلف استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت ها و صادرات پسته اکبری با شرکت تولیدی بازرگانی پسته و خشکبار شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

پستهپسته اکبری

super long pistachioپسته اکبریپسته اکبری درشتپسته اکبری درشت صادراتیپسته اکبری شادیزپسته اکبری صادراتیپسته و خشکبار شادیزتولید پستهتولید پسته اکبریتولید کننده پستهتولید کننده پسته اکبریصادر کننده پستهصادر کننده پسته اکبریقیمت پسته اکبریکارخانه پسته شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *