صادرات مغز پسته ایران به عراق _ بازرگانی شادیز

صادرات مغز پسته ایران به عراق

صادرات مغز پسته ایران به عراق _ بازرگانی شادیز انواع مغز پسته ایرانی را با تضمین کیفیت و قیمت در حجم های بالا به کشور عراق صادر می نماید.

صادرات مغز پسته ایران به عراق

کشور عراق یکی دیگر از مشتریان بزرگ انواع پسته و مغز پسته ایرانی است. در عراق از مغز پسته در تولید انواع شیرینی جات و بسیاری از مواد غذایی استفاده می شود. از فراورده های پسته نظیر خلال و پودر پسته نیز در قنادی های این کشور به وفور استفاده می شود.

استفاده آجیلی از مغز پسته های ایرانی در عراق چندان مورد توجه نیست. بیشترین صادرات مغز پسته به عراق از انواع مناسب برای شیرینی و بستنی است.

نوع مناسب برای صادرات مغز پسته ایران به عراق:

قیمت مناسب مغز پسته : کشور عراق از جمله خریداران قیمت محور پسته های ایرانی است به همین جهت مغز پسته صادراتی به عراق باید قیمت پایین و مناسبی داشته باشد.

رنگ سبز داخل مغز پسته : رنگ سبز داخل مغز پسته ها به جهت استفاده آنها برای تزیین شیرینی و بستنی است.

بسته بندی فله : بسته بندی مناسب برای صادرات به عراق به صورت گونی ۲۵ تا ۵۰ کیلوگرمی و یا کارتن های ۱۰ کیلوگرمی است.

استان خراسان یکی از بازارهای اصلی جهت خرید مغز پسته مناسب برای صادرات به عراق است.انواع ارزان قیمت مغز پسته بیشتر در منطقه فیض آباد خراسان یافت می شود.

بهترین مغز پسته صادراتی برای عراق

مغز پسته گندمی: مغز پسته گندمی یکی از ارزان ترین انواع مغز پسته برای صادرات به عراق است.البته باید در کیفیت مغز پسته گندمی دقت کرد چرا که هر نوع از این محصول کیفیت صادراتی را ندارد.

خلال پسته: انواع خلال پسته ایران که قیمت مناسب و متعادلی داشته باشد برای صادرات به عراق مناسب است. برای صادرات خلال پسته به عراق باید به رنگ سبز و بهداشت آن نیز توجه کرد.بهترین نوع خلال پسته مناسب برای عراق نیز در خراسان یافت می شود.

صادرات این محصولات به عراق سودآوری بسیار خوبی دارد و باید به این نکته نیز توجه کرد که بیشتر مغز پسته هایی که برای صادرات به عراق استفاده می شود از نمونه های ارزان قیمت و در بسته بندی های فله هستند. البته مغز پسته های لوکس نیز در حجم محدودتر به عراق صادر می گردد که بیشتر استفاده آجیلی دارند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته مناسب برای بازار عراق را در بسته بندی های فله به این کشور ارسال می نماید.

جهت خرید و صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته

صادرات به عراقصادرات پسته ایران به عراقصادرات مغز پسته ایران به عراقصادرات مغز پسته به عراق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *