صادر کننده عمده مغز بادام مامایی بصورت مستقیم _ بازرگانی شادیز

صادر کننده عمده مغز بادام مامایی بصورت مستقیم

صادر کننده عمده مغز بادام مامایی بصورت مستقیم _ بازرگانی شادیز مرکز اصلی تولید و صادرات بادام مامایی بصورت مستقیم در ایران می باشد.

صادر کننده عمده مغز بادام مامایی بصورت مستقیم

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین مرکز تولید،فروش و صادرات بادام در ایران،انواع بادام ایرانی از جمله مغز بادام مامایی را به صورت مستقیم به نقاط مختلف دنیا صادر می نماید.

بادام مامایی نمونه ای منحصر به فرد از انواع بادام های ایرانی است که به سبب داشتن طعم عالی و ارزش غذایی فراوان از آن برای صادرات به کشورهای متعدد استفاده می شود. بیشترین تولید بادام مامایی مربوط به استان چهار محال بختیاری به خصوص مناطق حاشیه زاینده رود در این استان است. تمام صادرات بادام مامایی نیز از این منطقه انجام می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع مغز بادام مامایی را به صورت مستقیم،با بهترین کیفیت و قیمت به کشورهای مختلف نظیر هند،کشورهای عربی و هم چنین کشورهای اروپایی صادر می نماید.

خصوصیات بادام مامایی

بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود مانند منطقه سامان در ایران است. درخت بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زودرس می باشد. بادام مامایی در اوایل شهریورماه قابل برداشت است.

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و همانند آن پوست بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود از این رو بیشتر به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام برای صادرات استفاده می شود.

ویژگی های بادام مامایی عبارتند از:

  • بادام مامایی دیر گل است.
  • بادام مامایی درصد مغز بالایی دارد.
  • درصد مغز دوقلو در این بادام حدود ۳۶ درصد است.
  • طعم آن صد در صد شیرین است و تلخی ندارد.
  • رنگ مغز بادام مامایی قهوه ای روشن مایل به زرد است
  • درصد چربی فراوانی دارد.
  • بادام مامایی هم چنین ارزش غذایی فراوانی دارد.

بادام مامایی بر خلاف صادرات پر رونق، فروش داخلی چندانی ندارد دلیل آن هم این است که این بادام هنوز در بین مردم به طور کامل شناخته نشده است و از طرفی نیز قیمت بالایی دارد.

کشورهای مقصد صادرات بادام مامایی

بیشترین صادرات بادام مامایی ایران به هند است. پس از هند کشورهای ترکیه،روسیه و کشورهای عربی از بزرگترین خریداران مغز بادام مامایی به شمار می آیند. بادام مامایی علاوه بر کشورهای نام برده خواهان بسیاری نیز در کشورهای مختلف اروپایی دارد.

اگر شما هم مایل به صادرات بادام مامایی به هند،کشورهای اروپایی یا کشورهای دیگر هستید با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

صادر کننده بادام مامایی بصورت مستقیمصادر کننده عمده بادامصادر کننده عمده بادام ماماییصادر کننده عمده مغز بادامصادر کننده عمده مغز بادام ماماییصادر کننده عمده مغز بادام مامایی بصورت مستقیمصادر کننده مغز بادام ماماییصادرکننده عمده بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *