نحوه تعیین قیمت پسته صادراتی ایران به روسیه _ بازرگانی شادیز

نحوه تعیین قیمت پسته صادراتی ایران به روسیه

نحوه تعیین قیمت پسته صادراتی ایران به روسیه _ بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک ایرانی را با قیمت مناسب به کشور روسیه صادر می نماید.

نحوه تعیین قیمت پسته صادراتی ایران به روسیه

نحوه تعیین قیمت پسته صادراتی به روسیه از جمله موارد با اهمیت برای تجار و صادر کنندگانی است که در این حوزه فعالیت می کنند.از این رو در ادامه به نحوه تعیین قیمت این محصول برای صادرات به روسیه می پردازیم.

بهترین پسته برای کشور روسیه

کشور روسیه از شرکای بزرگ تجاری ایران محسوب می شود و مراودات تجاری خوبی با ایران دارد. از جمله کالاهای صادراتی به کشور روسیه می توان به محصولات کشاورزی به خصوص پسته اشاره کرد. پسته های ایرانی تنوع بالا و کیفیت بسیار بی نظیری دارند از این رو کشور ایران توانایی تامین پسته برای کشورهای مختلف با ذائقه های متفاوت را دارا می باشد.

کشور روسیه انواع پسته های آب خندان و خندان را از ایران خریداری می کند. بهترین ارقام صادراتی به این کشور عبارتند از:

  1. پسته احمد آقایی
  2. پسته فندقی 
  3. پسته بادامی
  4. پسته کله قوچی

قیمت پسته صادراتی ایران به روسیه

کشور روسیه از خریداران قیمت محور پسته های ایرانی محسوب می شود. به همین جهت برای صادرات پسته به روسیه مهم ترین پارامتر برای تجار این کشور قیمت محصول می باشد.

برای تعیین قیمت پسته صادراتی به این کشور ابتدا باید هزینه های زیر را محاسبه نمود:

  1. هزینه پسته خام
  2. هزینه بسته بندی و لیبل زنی
  3. هزینه بیمه و حمل و نقل
  4. هزینه گمرکی و ترخیص کالا

موارد نام برده از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر تعیین قیمت پسته صادراتی محسوب می شود.

صادرات پسته ایران به روسیه

نکته بسیار مهمی که تجار و صادر کنندگان برای ارسال پسته به روسیه می بایست در نظر داشته باشند کاهش قیمت ها است. در این حالت بهترین روش کاهش هزینه های حمل و نقل و ترخیص کالا است که تا حدودی سبب پایین آمدن قیمت ها می شود.

به عنوان مثال کوتاه ترین راه صادرات پسته از ایران به روسیه از بندر انزلی به آستارا خان روسیه است. شرکت های صادر کننده می توانند با انتخاب کوتاه ترین راه های صادراتی هزینه ها را کاهش دهند که این نیز نیازمند تخصص در این زمینه است.

برای ارسال پسته به روسیه تامین پسته مطابق درخواست تجار روسی و با قیمت مد نظر آن ها بسیار مهم است. بسیاری از تجار برای کاهش قیمت محصولات از مخلوط پسته های آب خندان با پسته های خندان استفاده می کنند البته این کار باید با اطلاع خریدار انجام شود.

شرکت بازرگانی شادیز از مجموعه های فعال در حوزه صادرات پسته به روسیه و سایر کشورها است. مجموعه شادیز انواع پسته صادراتی ایران را متناسب با نیاز مشتری و بازار کشور هدف، به نقاط مختلف دنیا صادر می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

تعیین قیمت پسته صادراتی ایران به روسیهقیمت پسته ایران در روسیهقیمت پسته صادراتی ایرانقیمت پسته صادراتی ایران به روسیهقیمت پسته صادراتی به روسیهنحوه تعیین قیمت پسته صادراتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *