مرکز صادرات بادام تلخ ایرانی _ بازرگانی شادیز

مرکز صادرات بادام تلخ ایرانی

مرکز صادرات بادام تلخ ایرانی _ بازرگانی شادیز مرکز اصلی فروش و صادرات بادام تلخ درجه یک به صورت عمده و مستقیم در ایران می باشد.

مرکز صادرات بادام تلخ ایرانی

بادام تلخ از جمله بادام های درجه یک ایرانی است که به علت دارا بودن خواص دارویی فراوان،صادرات پر رونقی در سالهای اخیر داشته است. شرکت بازرگانی شادیز یکی از صادر کنندگان بزرگ انواع بادام از جمله بادام تلخ در کشور به شمار می آید. این مجموعه مغز بادام تلخ مرغوب را بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه کرده و به کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید.

همانطور که بادام های شیرین ایرانی در بازارهای دنیا به فروش می رسد بادام تلخ نیز مشتریان مخصوص به خود را دارد.

خواص و مصارف بادام تلخ ایرانی

بادام تلخ را بیشتر برای مصارف غیر خوراکی تهیه می کنند. این نوع بادام بیشتر خواص درمانی دارد و از آن برای استخراج روغن استفاده می شود. در پزشکی و طب سنتی از روغن بادام تلخ برای رفع گرفتگی عضلات،رفع تورم و درد و تولید محصولات زیبایی پوست و مو استفاده می شود. بادام تلخ ایرانی به دلیل خواص دارویی و درمانی فراوان مورد توجه متخصصین طب سنتی قرار گرفته است. همین امر سبب رونق صادرات بادام تلخ ایرانی به کشورهای دیگر شده است.

بادام تلخ درجه یک بسیار مرغوب و تازه است هم چنین روغن فراوانی دارد.این نوع بادام از بادام های اصیل ایرانی است و از دیر باز مورد استقبال طبیبان سنتی بوده است. بادام تلخ و بادام شیرین با توجه به شرایط آب و هوایی ایران در نقاط مختلف کشت می شود. اما بیشترین حجم تولید آن متعلق به استان فارس،چهار محال بختیاری و اصفهان است.

صادرات بادام تلخ

همانطور که گفتیم بادام تلخ نیز مانند بادام های شیرین ایرانی از فروش صادراتی پر رونقی در بازار برخوردار می باشند. انواع بادام تلخ و بادام تلخ شیرین شده ایرانی به کشورهای مختلف دنیا نظیر آلمان،اسپانیا،هنگ کنگ،روسیه و سایر کشور ها صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز مرکز اصلی صادرات انواع بادام تلخ و شیرین ایرانی در کشور است. مشتریان محترم می توانند جهت خرید و صادرات انواع بادام و دریافت مشاوره از طریق راه های ارتباطی زیر با مدیر فروش مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایند.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

صادرات بادام تلخصادرات بادام تلخ ایرانیمرکز صادرات باداممرکز صادرات بادام ایرانیمرکز صادرات بادام تلخمرکز صادرات بادام تلخ ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *