قیمت پسته دستچین درشت در کویت _ شرکت بازرگانی شادیز

قیمت پسته دستچین درشت در کویت

قیمت پسته دستچین درشت در کویت _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته دستچین و لوکس ایرانی را متناسب با نیاز مشتریان بصورت عمده عرضه می نماید.

قیمت پسته دستچین درشت در کویت

قیمت پسته در کویت به دلیل تقاضای ارقام دستچین و لوکس بسیار بالا می باشد. کشور کویت از مهم ترین مقاصد صادراتی پسته های ایرانی است. این کشور به عنوان یک بازار کیفیت محور اغلب پسته های لوکس و با کیفیت ایرانی مانند پسته اکبری و کله قوچی دستچین شده را از ایران خریداری می نماید.

بهترین ارقام پسته دستچین

پسته دستچین به عنوان یک پسته لوکس و با کیفیت در بین خریداران و تجار شناخته می شود. مهم ترین ویژگی های پسته دستچین شده عبارتند از:

  • بدون پسته دهن بست
  • بدون پسته دهن چفت
  • بدون ضایعاتی مانند پوست پسته
  • بدون لک

هر یک از انواع پسته در انس های مختلف قابلیت دستچین شدن را دارد. در بین ارقام و انس های مختلف دو نوع پسته کله قوچی و پسته اکبری بیشترین میزان درخواست برای دستچین را دارد. پسته کله قوچی انس ۱۸_۲۰ و ۲۰_۲۲ و پسته اکبری ۱۸_۲۰ و ۲۰_۲۲ مهم ترین ارقام درخواستی برای دستچین می باشد.

قیمت پسته دستچین نسبت به پسته های صادراتی بالاتر است دلیل آن هم کیفیت و مرغوبیت بالای آن می باشد.

صادرات پسته به کویت

کشورهای ثروتمند عربی و حوزه ی خلیج فارس مانند کویت از بزرگترین خریداران پسته های دستچین و لوکس ایرانی می باشند. به گفته بر خی از صادر کنندگان کشور کویت سخت ترین بازار به لحاظ کیفیت می باشد. بنابراین برای صادرات پسته به کویت باید از ارقام بسیار مرغوب و لوکس پسته استفاده کرد.

مهم ترین ارقام درخواستی برای صادرات به کویت عبارتند از:

  1. پسته اکبری دستچین انس ۱۸_۲۰
  2. پسته کله قوچی دستچین انس ۱۸_۲۰

قیمت پسته در کویت

با توجه به درخواست پسته درجه یک و با کیفیت در بازار کویت،قیمت پسته در کویت بسیار بالا است. بسیاری از صادر کنندگان به دنبال همکاری با تجار این کشور می باشند از این رو تامین پسته مورد تقاضای تجار این کشور برای افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند بسیار مهم است.

شرکت بازرگانی شادیز با سابقه طولانی در حوزه تامین و صادرات پسته به کویت و دیگر کشورهای عربی،آماده تامین انواع پسته و مغز پسته مطابق نیاز مشتری و همکاری با تجار و صادر کنندگان در نقاط مختلف می باشد.

جهت خرید و صادرات پسته هم چنین دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

قیمت پسته در کویتقیمت پسته دستچین در کویتقیمت پسته دستچین درشتقیمت پسته دستچین درشت در کویت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *