قیمت پسته احمدآقایی رفسنجان در روسیه

قیمت پسته احمدآقایی رفسنجان در روسیه

قیمت پسته احمدآقایی رفسنجان در روسیه _ قیمت پسته یکی از مهم ترین و اصلی ترین پارامترهای خریداران و تجار کشور روسیه است.

مجموعه تولیدی و بازرگانی پسته و خشکبار شادیز، انواع پسته صادراتی ایران از جمله پسته احمد آقایی را با قیمت های بسیار رقابتی به خریداران و بازرگانان کشور روسیه عرضه می نماید.

قیمت پسته احمدآقایی رفسنجان در روسیه

پسته احمد آقایی تولید شده در رفسنجان با قیمت پایین و کیفیت معمولی، حجم خرید بسیار بالایی در کشور روسیه دارد.

با توجه به پهناور بودن کشور روسیه تنوع تقاضای بالایی در بازارهای آن وجود دارد. اما بیشترین حجم سفارشات این کشور برای خرید پسته از ایران متعلق به پسته احمد آقایی است.

پسته احمد آقایی ارزان نرخ، مناسب ترین گزینه برای کشور روسیه و همچنین اروپای شرقی است. تجار روسی هر ساله حجم بالایی از پسته احمد آقایی رفسنجان را با پایین ترین قیمت ممکن از ایران خریداری می نمایند.

بهترین روش برای پایین آوردن قیمت پسته جهت صادرات به روسیه مخلوط کردن پسته خندان طبیعی با پسته آب خندان یا مکانیک خندان است. این روش تاثیر چندانی بر کیفیت محصول ندارد اما قیمت آن را تا حد زیادی کاهش می دهد.

پسته احمد آقایی پس از پسته فندقی بیشترین حجم از صادرات را به خود اختصاص داده است. پسته احمد آقایی در انواع مختلف و با توجه به تقاضای مشتری به کشورهای مختلف همچون روسیه، هند،گرجستان،ارمنستان، اوکراین،بلاروس،چک و دیگر کشورها ارسال می گردد.

قیمت پسته احمدآقایی رفسنجان در روسیه

صادرات پسته احمد آقایی رفسنجان به کشور روسیه معمولا در سایز های ۲۶ تا ۳۲ و از طریق حمل و نقل دریایی و زمینی انجام می شود.

لازم به ذکر است که پسته احمد آقایی درجه یک رفسنجان از جمله پسته های لوکسی است که در بازارهای بین المللی حجم فروش بسیار بالایی دارد. و حتی پسته درجه دو احمد آقایی نیز به دلیل زیبایی و طعم خوب، فروش قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

بهترین نوع پسته احمد آقایی در منطقه نوق رفسنجان در ایران کشت و تولید می گردد.

علاوه بر پسته، انواع فرآورده های پسته ایرانی از جمله خلال پسته و مغز پسته دو پوست سبز (Green Pistachio Kernels) طرفداران بسیاری در کشور روسیه دارد.

برای دریافت قیمت انواع پسته و دیگر محصولات تولیدی در مجموعه خشکبار شادیز ، از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

تماس با ما

 

 

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقاییپسته احمد آقایی رفسنجانپسته احمد آقایی شادیزپسته رفسنجانصادر کننده پسته به روسیهصادرات پسته به روسیهقیما پسته احمد آقایی رفسنجانقیما پسته رفسنجان در روسیهقیمت پسته احمد آقایی در روسیهقیمت پسته احمدآقاییقیمت پسته ایران در روسیهقیمت پسته در روسیهقیمت پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *