بازرگانی صادر کننده پسته ایران به هند

بازرگانی صادر کننده پسته ایران به هند

بازرگانی صادر کننده پسته ایران به هند _ هند خریدار شناخته شده آجیل و مغز پسته ایرانی است. بسیاری از شرکت ها پسته را مستقیماً از ایران به هند صادر می کنند.

مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکت های صادر کننده پسته ایران به هند به شمار می آید.

بازرگانی صادر کننده پسته ایران به هند

گروه تجاری شادیز به عنوان بزرگترین صادر کننده پسته ایران در بازار هند، انواع پسته صادراتی را با تخفیف ویژه و تضمین اصالت محصول به خریداران و تجار این کشور عرضه می نماید.

صادرات پسته درجه یک از انواع مختلف از ایران به هند انجام می شود. بیشترین میزان خرید در هند مربوط به پسته احمد آقایی و بادامی است.

پسته های کشیده و یا رده LONG بیشترین فروش را در شهرهای مختلف هند دارد. شرکت شادیز یک تولید کننده ، تأمین کننده و صادر کننده ایرانی پسته و مغز پسته به هند است.

پسته مورد نظر تجار هندی دارای ویژگی های زیر است:

  • پوست صدفی سفید
  • مغز خوش طعم
  • عدم میکس پسته آب خندان
  • بسته بندی مناسب ( معمولا کارتن ۱۰ یا ۵۰ کیلوگرمی)
  • قیمت مناسب

بازرگانی صادر کننده پسته ایران به هند

در بین ارقام مختلف پسته صادراتی ایران، پسته احمد آقایی به دلیل دارا بودن پوست سفید،مغز قرمز رنگ و خوش طعم، کشیدگی زیبا و قیمت مناسب بیشترین میزان فروش را در بازار هند به خود اختصاص داده است.

پسته درجه یک ایران توسط شرکت های صادر کننده از طریق بندر عباس به شهرهای مختلفی مانند حیدر آباد، دهلی، بمبئی و ناواشیوا در هند تحویل داده می شود.

بازرگانان هندی اغلب به دنبال پسته با کیفیت و با قیمت مناسب هستند. پسته ایران اغلب به صورت خام برای کشور هند ارسال می گردد دلیل این امر نیز مالیات بالای واردات پسته تفت داده شده و نمکی به هند است.

پسته خام ایران پس از صادرات به هند مطابق با سلیقه مردم این کشور بو داده و نمکی می شود.

گروه بازرگانی پسته و خشکبار شادیز به عنوان یکی از بازرگانی های صادر کننده انواع پسته ایران به هند آمادگی دارد تا با عقد قرارداد های بلند مدت، فعالیت تجاری خوبی را با شما عزیزان آغاز نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مجرب مجموعه بازرگانی شادیز در ارتباط باشید.

تماس با شادیز

 

پسته

بازرگانی پسته ایرانبازرگانی پسته شادیزبازرگانی صادر کننده پستهبازرگانی صادر کننده پسته به هندبازرگانی مغز پستهپسته ایرانپسته ایرانی شادیزپسته شادیزشرکت صادر کننده پسته به هندصادر کننده پستهصادر کننده پسته ایرانصادر کننده پسته ایران به هندصادر کننده پسته به هندصادر کننده مغز پسته به هندصادرات پسته به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *