خرید مستقیم بادام مامایی از تولید کننده

خرید مستقیم بادام مامایی از تولید کننده

خرید مستقیم بادام مامایی از تولید کننده _ بهترین نوع بادام صادراتی ایران، بادام مامایی است که مغز شیرین، با کیفیت و بسیار مغذی دارد و خرید مستقیم این محصول از استان چهار محال بختیاری مقدور است.

خرید مستقیم بادام مامایی از تولید کننده

همواره برای تامین بادام مامایی  با قیمت و کیفیت مناسب؛ بهترین راه حل ، خرید مستقیم از تولید کننده های این محصول است.

مغز بادام مامایی از جمله بهترین محصولاتی محسوب می شود که صادرات مستقیم آن از طریق تولیدکننده این محصول با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالایی هموار شده است.

بادام مامایی یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات صادراتی ایران است که به دلیل دارا بودن کیفیت عالی و ارزش تغذیه ای فراوان قیمت گران تری نسبت به سایر محصولات صادراتی دارد.

با توجه به اینکه بادام مامایی ایران قیمت بالایی به نسبت دیگر انواع خشکبار تولید داخل دارد باید توجه داشت که قیمت رقابتی بسیار مناسب برای افزایش سود آوری در کنار کیفیت بالا مورد نظر است. برای دستیابی به این مهم باید با تولیدکنندگان دست اول و صادرکنندگان ارتباط گرفت و مغز بادام مامایی را به صورت مستقیم خریداری کرد.

خرید مستقیم از تولید کننده باعث رقابتی تر شدن بازارها و حذف واسطه ها از بازار این محصول می شود.

مسلما بهترین و مناسب ترین قیمت و کیفیت را در زمان خرید مستقیم بادام مامایی از تولید کننده می توان انتظار داشت. بخصوص در موارد صادراتی، در صورتی که تولیدکننده توانایی برآورده کردن استاندارد های لازم را نیز داشته باشد، یقینا بهترین گزینه برای صادرات خواهد بود.

گروه تولیدی و بازرگانی شادیز به عنوان تولید کننده، فروشنده و صادر کننده مستقیم مغز بادام مامایی صادراتی ایرانی آماده عقد قرارداد و ارائه خدمات متعدد به شما عزیزان می باشد.

فروش مستقیم مغز بادام مامایی

فروش مستقیم مغز بادام مامایی

قطب اصلی تولید بادام مامایی ایران استان چهار محال بختیاری است.

کارگاه های شکست بادام  زیادی در این استان مشغول به تولید مغز بادام مامایی می باشند.اما تعداد محدودی از واحد های تولیدی امکانات و تجهیزات فرآوری، سورت و بسته بندی مغز بادام مامایی را دارند.

یکی از واحد های فعال در تولید مغز بادام مامایی و همچنین صادرات آن، مجموعه تولیدی خشکبار شادیز می باشد.

در این مجموعه کلیه امور مربوط به شکست، سورت و بسته بندی مغز بادام مامایی صورت می پذیرد.

فروش مستقیم مغز بادام مامایی در این واحد تولیدی سبب می شود تا قیمت نهایی محصول برای خریداران و مصرف کنندگان در حداقل ممکن باشد.

صادرات بادام مامایی

صادرات بادام مامایی

مغز بادام مامایی در برخی از کشورها خریدارن و طرفداران به خصوصی دارد.

بیشترین فروش مغز بادام مامایی مربوط به کشورها زیر است:

  • هند
  • سوریه
  • امارات
  • کویت
  • قطر
  • ترکیه
  • روسیه
  • و برخی از کشورهای اروپایی

مغز بادام مامایی با توجه به نیاز سنجی بازار هدف در سایز ها و کیفیت های مختلف برای کشورهای فوق ارسال می گردد.

در بین کشورهای نام برده بیشترین حجم صادرات بادام مامایی به کشور هند انجام می شود. مردم کشور هند علاقه بسیار زیادی به بادام مامایی درجه یک ایرانی دارند. این کشور هر ساله حجم بسیار بالایی از انواع مغز بادام مامایی را بصورت مستقیم از ایران خریداری می نماید.

بیشترین کاربرد مغز بادام مامایی برای استفاده در آجیل، شیرینی پزی و صنایع روغن گیری است.

〈 مجموعه خشکبار شادیز  〉 از جمله مجموعه هایی است که در زمینه تولید،فروش و صادرات مستقیم بادام مامایی فعالیت های گسترده ای دارد.

انواع مغز بادام مامایی با کیفیت و تازه در کارگاه های مجموعه شادیز برای صادرات به کشور های مختلف آماده می شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مدیریت فروش و بازرگانی شرکت شادیز در ارتباط باشید.

تماس با ما

 

 

بادام مامایی

بادام مامایی ایرانیبادام مامایی شادیزتولید بادام ماماییتولید کننده بادام ماماییخرید بادامخرید بادام از تولید کنندهخرید بادام ماماییخرید بادام مامایی از تولید کنندهخرید مستقیم بادامخرید مستقیم بادام از تولید کنندهخرید مستقیم بادام ماماییخرید مستقیم مغز باداممغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *